Основи здоров’я
1 клас
35 годин (1 –година на тиждень)
№
п/п
|
Тема і зміст
уроку
|
Сторінка
|
Дата
|
Примітки
|
1
|
Дорогий першокласнику! (Що вивчає предмет «Основи
здоров’я»).
|
3–7
|
|
|
2
|
Наша школа.Практична
робота. Знайомство зі школою. (Екскурсія по школі.)
|
8–10
|
|
|
3
|
Безпека у школі.
|
11, 12
|
|
|
4
|
Рости здоровим! Ознаки хвороби.
|
13–15
|
|
|
5
|
Убережися від хвороб!
|
16, 17
|
|
|
6
|
Як росте і розвивається людина. Практична робота. Вимірювання зросту і
маси тіла (з допомогою дорослих).
|
18–20
|
|
|
7
|
Дбай про своє здоров’я. Практична робота. Фізкультхвилинки для зменшення втоми і
підвищення працездатності (розслаблення очей і м’язів рук, тулуба).
|
21–26
|
|
|
8
|
Розпорядок дня. Практична робота. Складання розпорядку дня (з
допомогою дорослих).
|
27–31
|
|
|
9
|
Стеж за поставою! Практична робота.
Вправи для
формування правильної постави і стопи.
|
32–37
|
|
|
10
|
Твоє робоче місце.
Практична
робота. Як
складати портфель.
|
38–40
|
|
|
11
|
Чистота – запорука здоров’я.
|
41–43
|
|
|
12
|
Доглядай за своїм тілом!
Практична
робота. Як
треба мити руки.
|
44–47
|
|
|
13
|
Харчуйся правильно!
|
48–50
|
|
|
14
|
Фізичні вправи. Практична робота.
Розучування
фізкультхвилинок, комплексу вправ для фізичної зарядки. Гра «Лисиця і
курчата».
|
51–53
|
|
|
15
|
Загартовуйся!
|
54–57
|
|
|
16
|
Відпочинок. Практична робота. Гра «Горобчикистрибунчики».
|
58, 59
|
|
|
17
|
Піклування про здоров’я в сім’ї.
|
60–62
|
|
|
18
|
Дівчатка і хлопчики. Практична робота. Розігрування діалогів знайомства. Гра «Вовк і
коза».
|
63–66
|
|
|
19
|
Де можна гратися, а де – ні. Практична робота.
Визначення
безпечних місць для ігор на шкільному подвір’ї. Гра «Кіт і миша».
|
67–70
|
|
|
20
|
Що робити в небезпечних ситуаціях.
Практична
робота.
Моделювання
ситуації повідомлення про небезпеку за телефоном екстреної допомоги.
|
71–74
|
|
|
21
|
Що робити, коли заблукаєш.
Практична
робота.
Моделювання
ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу.
|
75, 76
|
|
|
22
|
Як поводитися з незнайомими людьми.
|
77, 78
|
|
|
23
|
Коли ти сам удома.
|
79, 80
|
|
|
24
|
Мікрорайон школи. Дорога до школи.
Практична
робота.
Вибір безпечного
маршруту від школи додому.
|
81, 82
|
|
|
25
|
Крокуємо вулицею.
Складові
дороги – тротуар, проїзна частина, бордюр. Перехрестя.
|
83
|
|
|
26
|
Переходимо дорогу.
|
84–87
|
|
|
27
|
Я – пасажир.
|
88–90
|
|
|
28
|
Унікальність людини.
|
91, 92
|
|
|
29
|
Поважай себе та інших.
|
93, 94
|
|
|
30
|
Народні традиції. Родинні свята.
Практична
робота. Створення
пам’ятки «Як влаштувати веселе свято».
|
95, 96
|
|
|
31
|
Настрій людини.
Практична
робота. Вправи
«Вгадай емоцію», «Намалюй настрій». Ігри, що сприяють гарному настрою.
|
97–100
|
|
|
32
|
Учися приймати рішення.
|
101, 102
|
|
|
33
|
Корисні та шкідливі звички.
|
103–105
|
|
|
34
|
Наближаються канікули!
Практична
робота.
1. Вимірювання
зросту і маси тіла (за допомогою дорослих).
2. Результати
гри «Перевір себе».
3. Перегляд та
обговорення поведінки персонажів мультфільмів, їхнє ставлення до свого
здоров’я та до здоров’я інших. Мультфільм «Мийдодір».
|
106, 107
|
|
|
35
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар