понеділок, 6 квітня 2020 р.

Завдання на період карантину 06.04-12.04 для 9-х класів


Тема: Створення персонального навчального середовища
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       класифікацію комп’ютерних мереж;
-       апаратне й програмне забезпечення мереж;
-       мережеві протоколи;
-       призначення й структура Інтернету;
-       передавання даних в мережі Інтернет;
-       адресація в Інтернеті;
-       поняття IP-адреси;
-       доменного імені та URL-адреси.
Ø Вміти:
-       обирати стратегію пошуку інформаційних матеріалів в Інтернеті;
-        здійснювати розширений пошук інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті ;
-       створювати веб-сторінки за допомогою автоматизованих засобів та публікує їх в Інтернеті;
-       використовувати гіпертекстові, графічні й мультимедійні елементи на веб-сторінках.
Опрацювати:
Для того щоб опрацювати матеріали їх необхідно скачати та відкрити. Розпочинайте з першого уроку.
Додаткові джерела інформації:
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Створіть веб-сторінку з власним розкладом, додайте колір тла за власним смаком. Надішліть файл вчителеві.
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код   613879


Завдання на період карантину 06.04-12.04 для 8-х класів


Тема: Створення та публікація веб-ресурсів.
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       засоби автоматизованого створення веб-сторінок;
-       поняття мови гіпертекстової розмітки;
-       правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.
Ø Вміти:
-       створювати веб-сторінки за допомогою автоматизованих засобів та публікує їх в Інтернеті;
-       використовувати гіпертекстові, графічні й мультимедійні елементи на веб-сторінках.
Опрацювати:
Для того щоб опрацювати матеріали їх необхідно скачати та відкрити. Розпочинайте з першого уроку.
Додаткові джерела інформації:
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Створіть веб-сторінку з власним розкладом, додайте колір тла за власним смаком. Надішліть файл вчителеві.
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код   613879



Завдання на період карантину 06.04-19.04 для 7-х класів


Тема: Опрацювання табличних даних
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       призначення електронних таблиць;
-       принципи адресації клітинок;
-       діапазон клітинок;
-       типи даних;
-       принципи адресації клітинок і діапазонів.
Ø Вміти:
-       визначити тип даних
-       пояснити призначення типу даних
-       вводити дані;
-       редагувати данні;
-       форматувати дані;
-       додавати формули.
Опрацювати:
·        Опрацювати розділ №4 §15-16 (Інформатика (Казанцева, Стеценко, Фурик) 7 клас)
Додаткові джерела інформації:
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Воконати практичну роботу  надіслати на електронну адресу вчителя.
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код    908941


неділю, 5 квітня 2020 р.

Завдання на період карантину 06.04-12.04 для 5-х класів


Тема: «Алгоритми та програми»
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       форми подання алгоритмів;
-       типи алгоритмів;
-       мати уявлення про те що таке команда;
-       система команд виконавця;
-       виконавців алгоритмів та систем команд виконавців алгоритмів;
-       зв'язок системи команд алгоритму та їх виконавця.

Ø Вміти:
-       складати алгоритм у словесній формі; 
-       складати алгоритм у графічному вигляді;
-       записувати алгоритм у вигляді послідовності команд виконавця; складати і виконувати алгоритми у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.

Опрацювати: підручник (Інформатика (Морзе, Варна, Вембер, Кузьмінська) 5 клас 2018)
-         Опрацювати §28-29

Додаткові джерела інформації:

Обовязково пройдіть тестування за посиланням:

Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 794957


Обов’язково пройдіть онлайн курс:
  1. Перейдіть на сторінку https://studio.code.org/sections/TGSSTX.
  2. Виберіть власне ім'я та прізвище.
  3. Натисніть кнопку "Увійти".
 Зверніть увагу! курс доступний тільки після проходження попереднього

  1. Перейдіть на сторінку https://studio.code.org/sections/QNBVCW.
  2. Виберіть власне ім'я та прізвище.
  3. Натисніть кнопку "Увійти".