Календарно тематичне планування
з навчання грамоти (українська мова) 1
клас
238 год. (119 год. українська мова, 119
год. читання)
(7
год. на тиждень)
№
п/п
|
Тема
уроку (читання)
|
Дата
|
Тема
уроку (письмо)
|
Дата
|
Примітка
|
|
Добуквариний період (14 год.)
|
||||||
1
|
Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн
України. Опрацювання вірша Г.Чубач «Батьківщина» (3-5с.)
|
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим
приладдям. Правилами сидіння за партою під
час письма. Розфарбовування малюнків(1-3с.)
|
||||
2
|
Практичне ознайомлення зі
словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень.
Складання розповіді за серією малюнків на тему «Літо краснеє
минуло…». (6-7с.)
|
Правила користування письмовим приладдям. Положення
ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків штрихами
відповідної форми (прямими, півовальними). (4-5.)
|
||||
3
|
Закріплення знань про речення. Складання речень за поданою графічною моделлю. Складання розповіді за серією
малюнків на тему «Режим дня школяра» (8с.)
|
Розташування зошита на парті під час письма. Рух
кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. (6с.)
|
||||
4
|
Слухання й розповідання
казки. Уявлення про діалог (без уживання
терміна). Складання речень за поданою графічною моделлю. (9с.)
|
Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові
лінії). Зображення хвилястих ліній перервними і неперервними рухами
руки. Письмо прямих ліній у рядку в
напрямку зліва – направо і згори – вниз. (7с.)
|
||||
5
|
Розширення уявлень дітей про слова та речення.
Логічні вправи за питаннями хто це? що це? Розподіл предметів за
семантичними группами. Складання речень за поданими графічними схемами.
(10-11с.)
|
Закріплення уміння писати в рядку. Зображення хвилястих та петельних ліній
перервними і неперервними рухами руки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку. (8с.)
|
||||
6
|
Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів.
Слова протилежні за значенням. Складання речень за схемами. (12-13с.)
|
Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання
речень за малюнком. Письмо коротких і
довги вертикальних ліній, ліній із заокругленням. (9с.)
|
||||
7
|
Ознайомлення учнів зі словами, що означають
дії предметів.
Складання речень за малюнками та поданими графічними
схемами. Робота з дитячою книжкою. (14-15с.)
|
Обведення контурних малюнків та
їх розмальовування. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією
короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням. Розвиток зв’язного мовлення. (10с.)
|
||||
8
|
Ознайомлення учнів зі складовою будовою слова. Поділ
слів на склади. Поняття «наголос». Наголошений суклад. Розподіл предметів за
семантичними групами «Свійські тварини – дикі тварини». Складання речень.
(16с.)
|
Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих
ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами.
Складання речень за малюнком і графічними схемами. (11с.)
|
||||
9
|
Практичне уявлення про немовні звуки та звуки
мовлення. Ознайомлення з артикуляційними органами, спостереження за їх
роботою під час вимовляння різних звуків. Поділ слів на склади. Складання
речень за поданими графічними схемами. (17с.)
|
Письмо
похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі та внизу. Наведення елементів малюнка.
Складання речень за малюнком і графічними схемами. (12с.)
|
||||
10
|
Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними
знаками. Формування навичок звукового аналізу простих за будовою слів.
Моделювання звукової структури слів. Складання речень. (18с.)
|
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих
і малих півовалів. Розмальовування малюнків. (13с.)
|
||||
11
|
Тверді та мякі приголосні звуки. Позначення їх
умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів. (19с.)
|
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих
а малих овалів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. (14с.)
|
||||
12
|
Закріплення вміння виконувати мовний аналіз слів.
Складання речень за поданою графічною моделлю. Бесіда на тему «Заняття людей»
|
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих
похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Звуковий аналіз слів. Побудова
звукових моделей слів. (15с.)
|
||||
13
|
Культура спілкування і культура мовлення. Вправляння у звуковому аналізі мовленнєвих слів. Складння графічних
моделей речень. (20с.)
|
Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне
поєднання елементів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.
Складання речень за малюнком і графічними схемами. (16с.)
|
||||
14
|
Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні
звуки. Звуковий аналіз слів. Складання розповіді за серією малюнків. Робота з
дитячою книжкою. (21с.)
|
Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв.
Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за
малюнком і графічними схемами. Розвиток зв’язного мовлення. (17с.)
|
||||
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД (88
год.)
|
||||||
15
|
Звук [а], позначення його буквою «а».
Виділення звука [а] в складах і словах.
Складання речень за поданими графічними моделями. (22-23с.)
|
Письмо малої букви а. Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучення
аа. Звуковий аналіз слів. (18с.)
|
||||
16
|
Звук [у],
позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в складах
і словах. Звуковий аналіз слів, його моделювання. (24-25с.)
|
Письмо великої букви А. безвідривне зєднання
букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками.
(34с.)
|
||||
17
|
Закріплення звукового значення вивчених букв.
Звуковий аналіз слів, його моделювання.
|
Письмо малої букви у. Написання
буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. (19с.)
|
||||
18
|
Звук [о],
позначення його буквою «о».
звуковий анліз слів, його моделювання. Складання речень за поданими
графічними моделями. (26-27с.)
|
Написання великої букви У, її поєднання з вивченими
буквами. Підготовчі графічні вправи. (51с.)
|
||||
19
|
Звук [и], позначення
його буквою «и». звуковий аналіз
слів. Складання речень за малюнками. (28-29с.)
|
Письмо малої букви о. поєднання її з
вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. (20-21с.)
|
||||
20
|
Звук [м], позначення
його буквою «ем». Читання складів із вивченими ліьерами. Велика буква на
початку речення. (30-31с.)
|
Письмо великої букви О. поєднання її з
іншими буквами. Звуковий аналіз слів. (20-21с.)
|
||||
21
|
Закріплення звукового значення вивчених букв.
Написання імен з великої букви. Читання і доповнення речень. Робота з дитячою
книжкою.
|
Письмо малої букви и. безвідривне зєднання
букв. Розвиток зв’язного мовлення. (21с.)
|
||||
22
|
Звук [і], позначення
його буквою «і». Читання складів і
слів із вивченими буквами. Буква «і»
в ролі окремого слова. (32-33с.)
|
Письмо великої букви И. написання буквосполучення Ии. Звуковий аналіз слів. Диктант
вивчених букв. (11с. 2з.)
|
||||
23
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Читання і доповнення речень
|
Письмо малої букви м, буквосполучень.
Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів. (22-23с.)
|
||||
24
|
Звуки [н], [н'], позначення їх буквою
«ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів.(34-35с.)
|
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів та слів із буквою М. (38с.)
|
||||
25
|
Закріплення звукових значень букви «ен», уміня читати склади й слова з
нею. Читання й доповнення речень.
|
Письмо малої букви і. написання
буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Виділення
вивчених букв у словах. (24с.)
|
||||
26
|
Звуки [л], [л’], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими
й мякими приголосними. Читання складів, слів і речень. (36-37с.)
|
Письмо великої букви І, поєднання її з
вивченими буквами. Написання слів і речень. (24с.)
|
||||
27
|
Закріплення звукових значень букви «ел». Вправи на доповнення
незавершених речень. інтонаційне читання речень, текстів. (38-39с.)
|
Письмо малої букви н, буквосполучень,
складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.
(25-27с.)
|
||||
28
|
Звук [в], позначення його буквою «ве». Особові
займенники, їх вживання в реченнях. Читання складів, слів, речень. робота з
дитячою книжкою. (40-41с.)
|
Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів і речень. письмо під диктування складів.
Розвиток зв’язного мовлення. (44-45с.)
|
||||
29
|
Закріплення звукового значення букви «ве». Читання слів, речень, текстів.
(42-43с.)
|
Письмо малої букви л. підготовчі графічні
вправи. Написання складів і слів із буквою л. (28с.)
|
||||
30
|
Звуки [с], [с’], позначення їх буквою «ес». Закріплення
аналітико-синтетичних умінь. Читання складів, слів. Совниково-логічні вправи.
(44-45с.)
|
Письмо великої букви Л. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів із літерою Л. Списування речень,
поданих друкованим шрифтом. (29с.)
|
||||
31
|
Закріплення звукових знань букви «ес». Опрацювання текстів «Мама і
сини», «У лісі».(46-47с.)
|
Закріплення уміння писати вивчені літери в
поєднанні. Письмо під диктування.
|
||||
32
|
Звуки [к] [к’], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів.
Ознайомлення з анаграмами. Совниково-логічні вправи. Опрацювання тексту
«Миколин сокіл». (48-49с.)
|
Письмо малої букви в. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень, складів та слів. Звуковий аналіз слів.
(30с.)
|
||||
33
|
Закріплення звукового значення букви «ка». Читання речень, поданих
рукописних шрифтом. Опрацювання тексту «Калина». (50-51с.)
|
Закріплення вміння писати малу букву в,
буквосполучення. Написання складів, слів із малою буквою в. Звуко-буквенний
аналіз слів. Виділення вивчених букв у словах. (31с.)
|
||||
34
|
Звуки [р] [р’], позначення їх буквою «ер». Читання
складів, слів. Скоромовки. Виконання словниково-логічних вправ. (52-53с.)
|
Письмо великої букви В. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.
(19с. 2з.)
|
||||
35
|
Закріплення звукових значень букви «ер». Опрацювання тексту «Ранок коло
ріки». Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. (54-55с.)
|
Письмо малої букви с. Написання складів та
слів із буквою с. списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток
зв’язного мовлення. (32с.)
|
||||
36
|
Звуки [п] [п’], позначення їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Уявлення
про омоніми (без уживання терміна). Совников-логічні вправи. Опрацювання
тексту «На Івана Купала». (56-57с.)
|
Письмо великої букви С, складів та слів із
нею. Складання і записування речень, поданих друкованим шрифтом. (33с.)
|
||||
37
|
Закріплення звукового значення букви «пе». Опрацювання тексту «Веселі
пісні». (58с.)
|
Письмо малої букви к. Підготовчі і
графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к.
(36-37с.)
|
||||
38
|
Закріплення букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і букваим.
Опрацювання тексту «Сливи». (59с.)
|
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень. Списування речень, поданих друкованим
шрифтом. (33с. 2з.)
|
||||
39
|
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання скалдів, слів, речень.
Словниково-логічні вправи. Скоромовка. (60-61с.)
|
Закріплення уміння писати вивчені літери.
Самодиктант. Складання речень за малюнком та поданими графічними схемами.
|
||||
40
|
Закріплення звукових значень букви «те». Опрацювання тексту «Котик і
Півник». Скоромовка. (62-63с.)
|
Письмо малої р. підготовчі графічні вправи.
Написання складів та слів із буквою р. (39с.)
|
||||
41
|
Звук [е], позначення
його буквою «е». Ребус. Уявлення
про антоніми (без уживання терміна). Опрацювання тесту «Веселі іменини». (64-65с.)
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Само
диктант. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. (40-41с.)
|
||||
42
|
Закріплення звукового значення букви «е». опрацювання тексту «Село Веселе».
Читання речення, поданого рукописним шрифтом. Робота з дитячою книжкою.
(66-67с.)
|
Письмо великої букви Р. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів та речень. Розвиток зв’язного мовлення. (14с.
2з.)
|
||||
43
|
Звуки [д]
[д’], позначення їх буквою «де». Практичне
засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці скалдів і слів. Словниково-логінчі
вправи. (68-69с.)
|
Письмо малої букви п. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів. Складання і зписування слів із вивчених букв.
(42с.)
|
||||
44
|
Закріплення звукових значень букви «де». Опрацювання тексту «Парк на
пустирі». Соромовка. Читання речень, поданих рукописним шрифтом.(70-71с.)
|
Письмо великої букви П. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. (43с.)
|
||||
45
|
Звуки [з] [з’], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у
кінці слів і складів. Фразеологізми.
(72с.)
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення
правил зєднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним
шрифтом.
|
||||
46
|
Зіставлення звуків [з] -
[с], [з’] - [с’]. Опрацювання тексту
«Весела зима». Скоромовки. (73с.)
|
Письмо малої букви т. Підготовчі графічні
вправи. Письмо складів та слів із буквою т. (46с.)
|
||||
47
|
Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «Ранок на
озері». (74-75с.)
|
Письмо великої букви Т. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів і речень. звуковий аналіз слів. (47с.)
|
||||
48
|
Буква «знак
м’якшення» (ь), позначення нею на письмі мякості приголосних. Читання
складів, слів. Опрацювання тексту «Льон». (76с.)
|
Письмо малої букви е. написання скалдів,
слів. Складання і записування слів із вивчених букв. (48с.)
|
||||
49
|
Закріплення букви «знак м’якшення». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту
«Дарунки лісу». Робота з дитячою книжкою. (77с.)
|
Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів та речень. Розвиток зв’язного мовлення.
(49с.)
|
||||
50
|
Звуки [б], [б’], позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б], [п]. Словниково-логічні
вправи. Опрацювання тексту «Великі друзі». (78-79с.)
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Складання і
записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
51
|
Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання тексту
«Білки». Скоромовка. (80-81с.)
|
Письмо малої букви д. Підготовчі графічні
вправи. Написання букви в складах і словах. (50с.)
|
||||
52
|
Звуки [г], [г’], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Логічна
вправа «Де росте? Де живе?». Читання речення, поданого рукописним шрифтом.
(82-83с.)
|
Письмо великої букви Д, складів та слів із
нею. Списування слів і речень, поданих друкованим шрифтом. (42с. 2з.)
|
||||
53
|
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе».
Читання складів, слів. Опрацювання фразеологізмів. Скоромовки. (84-85с.)
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування
речень, поданих рукописним та друкованим шрифтом.
|
||||
54
|
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «Гурток
«Умілі ручки»». (86)
|
Письмо малої букви з. підготовчі графічні
вправи. Написання складів та слів із буквою з. Звуковий аналіз
слів. (52с.)
|
||||
55
|
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «Восени
на городі». (87с.)
|
Письмо великої букви З. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів та речень із буквою З. (53с.)
|
||||
56
|
Звук [ч], позначення його буквою «че».
Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.
«Закликалочка». Соромовка. Робота з
дитячою книжкою.(88-89с.)
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування
речень, поданих рукописним шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.
|
||||
57
|
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «На
полонині». (90с.)
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими
літерами. Написання буквосполучень, слів. (54с.)
|
||||
58
|
Закріплення звукових значень вивчених букв.
Опрацювання вірша «Карпати». Загадки. (91с.)
|
Повторення правил з’єднання вивчених букв списування
тексту, поданого рукописним шрифтом. Ознайомлення із письмом у зошиті без
друкованої основи. (55с.)
|
||||
59
|
Звук [й], позначення його буквою «ій»
(«йот»). Читання слів. Вправи з розвитку фонетичного слуху. Опрацювання
тексту «Казковий світ». (92-93с.)
|
Письмо малої букви б. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. (56с.)
|
||||
60
|
Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Опрацювання тексту «Пасіка».
(94с.)
|
Письмо великої букви Б. Підготовчі графічні
вправи. написання складів, слів та речень. навчальний диктант. (57с.)
|
||||
61
|
Закріплення букви «йот». Опрацювання народної пісеньки «Зайчику, зайчику». Читання
в особах. (95с.)
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Коментоване
письмо. (58с.)
|
||||
62
|
Звук [х], позначення його буквою «ха».
Читання слів. Звуковий аналіз слів. (96с.)
|
Письмо малої букви г. підготовчі графічні
вправи. Написання складів та слів із буквою г. складання і
записування слів із вивчених букв. (59с.)
|
||||
63
|
Зіставлення звуків [г] - [х]. Опрацювання вірша
«Колискова пісненька». Загадки. Робота з дитячою книжкою. (97с.)
|
Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні
вправи. написання складів та слів із буквою Г. списування речень,
поданих друканим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. (60с.)
|
||||
64
|
Закріплення звукового значення букви «ха». опрацювання тексту «Казкові
хмаринки». Загадка. (98-99с.)
|
Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів та слів із буквою ґ. (61с.)
|
||||
65
|
Буква «я»,
позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звук [а] та мякості попереднього приголосного. Словниково-логічні вправи. (100с.)
|
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів та слів. (62с.)
|
||||
66
|
Позначення буквою «я» звук [а] та м’якості попереднього приголосного. Словниково-логічні вправи.
Опрацювання вірша Н.Забіла «Хто кого злякався?». (101с.)
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Словниковий
диктант. (63-64с.)
|
||||
67
|
Закріплення звукових значень букви «я». Звуко-буквенний аналіз слів.
Опрацювання тексту «Ялта». Загадка. (102-103с.)
|
Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. (4-5с. 2з.)
|
||||
68
|
Звук [ж], позначення його буквою «же».
Дзвінка вимова звука [ж] у кінці
складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша Н.Забіли «На зеленому лужку» і
Л.Вознюк «Журиться журавлик дуже». (104-105с.)
|
Письмо великої букви Ч, складів і слів із
нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень,
поданих друкованим шрифтом. (6-7с. 2з.)
|
||||
69
|
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання уривка казки
«Лисичка і Журавель». Прислівя. (106-107с.)
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під
диктування. (8-9. 2з.)
|
||||
70
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша».
Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Хороша гра». Робота з дитячою
книжкою. (108-109с.)
|
Письмо малої букви й, буквосполучення із
нею. Підготовчі графічні вправи. Складання і записування слів. Розвиток
звязного мовлення. (10с. 2з.)
|
||||
71
|
Зісталення звуків [ж] - [ш]. Опрацювання оповідання «Поспішай, синочок!» (за
Г.Демченко). (110с.)
|
Письмо великої букви Й. Підготовчі графічні
вправи. написання буквосполучень, слів. Складання і записування
словосполучень. (11с. 2з.)
|
||||
72
|
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша П.Воронька
«Кожушок». В. Верховень «Скоромовка». (111с.)
|
Письмо малої букви х, складів із нею.
Складання і записування слів. Навчальний диктант. (12с. 2з.)
|
||||
73
|
Звуки [ц] -
[ц’], позначення їх буквою «це». Звуко-буквений аналіз слів.
Скоромовка. (112с.)
|
Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні
вправи. написання буквосполучень, слів. списування речень, поданих друкованим
шрифтом. (13с. 2з.)
|
||||
74
|
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання тексту «Циркова
залізниця». Читання речення, поданого рукописним шрифтом. (113с.)
|
Письмо малої букви я. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. (16с. 2з.)
|
||||
75
|
Закріплення букви «це». Опрацювання казки «Родичі» та вірша В.Лучука «Уставати рано
треба». (114-115с.)
|
Письмо великої букви Я, буквосполучень із
нею. Доповнення та записування речень. Складання й записування слів. (17с.
2з.)
|
||||
76
|
Буква «ї»,
позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Камічука «В зелені діброва» та
тексту «На екскурсії». (116-117с.)
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ і
записування слів за групами. (18с. 2з.)
|
||||
77
|
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Гроші
України». Робота з дитячою книжкою. (118с.)
|
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Звуковий аналіз слів.
Розвиток зв’язного мовлення. (21с. 2з.)
|
||||
78
|
Закріплення звукового значення вивчених букв.
Опрацювання тексту «Міста України». Складання усної розповіді про рідне місто
(село). (119с.)
|
Письмо великої букви Ж. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.
(22с. 2з.)
|
||||
79
|
Буква «ю», позначення
нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів Лесі Українки
«Пісенька весняної води». (120с.)
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування
із завданням вставити пропущені букви. (23-25с. 2з.)
|
||||
80
|
Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання вірша О. Пархоменка
«Я матусю дожидаю». Прислів’я. (121с.)
|
Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів та речень. (26с. 2з.)
|
||||
81
|
Закріплення звукових значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів.
Опрацювання оповідання М. Коцюбинського «Десять робітників» та вірша І.
Січовика «Руки». (122-123с.)
|
Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. (27с. 2з.)
|
||||
82
|
Буква «є»,
позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання оповідання за В.
Сухомлинським «Барвисте коромисло». (124-125с.)
|
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні
вправи. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих
друкованим шрифтом. (28с. 2з.)
|
||||
83
|
Закріплення звукових значень букви «є». Звуко-буквений аналіз слів. Загадки.
Опрацювання тексту «Київське метро». (126-127с.)
|
Письмо великої буви Ц, буквосполучень та
слів із нею. Написання речень. (29с. 2з.)
|
||||
84
|
Буква «ща»,
позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання уривка вірша В.Симоненка і тексту «Наша Батьківшина».
Прислів'я. Робота з дитячою книжкою. (128-129с.)
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Складання й
записування речень. розвиток зв’язного мовлення. (30с. 2з.)
|
||||
85
|
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання вірша Г.Малик «Що
для чого треба?». Порівняння віршів. Прислів'я. (130с.)
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень із
нею. Складання і записування слів із вивчених букв. (31с. 2з.)
|
||||
86
|
Закріплення звукового значення вивчених букв.
Опрацювання оповідання І.Прокопенко «Про що шепотіли берізки». (131с.)
|
Письмо великої букви Ї, складів та слів із
нею. Записування речень. Навчальний диктант. (31-32с. 2з.)
|
||||
87
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф».
Читання слів. Опраццювання вірша І.Макоти «Буква Ф». (132с.)
|
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. (35с. 2з.)
|
||||
88
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Телефон».
Складання правил розмови по телефону. (133с.)
|
Письмо великої букви Ю, складів та слів із
нею. Написання речень. Письмо під диктування. (36с. 2з.)
|
||||
89
|
Закріплення звукового значення вивчених букв.
Опрацювання текстів «Жирафи» і «Жарт». (134-135с.)
|
Письмо малої букви є. Підготовчі вправи.
Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим
шрифтом. (37с. 2з.)
|
||||
90
|
Звуки [дз],
[дз'], позначення їх буквосполученням «дз».
Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». (136с.)
|
Письмо великої букви Є. Написання
буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. (38с. 2з.)
|
||||
91
|
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. Опрацювання оповідання за
Ю.Старостенком «Лісовий майстер». Приказка. Робота з дитячою книжкою. (137с.)
|
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні
вправи. Написання складів, слів,
речень. Розвиток зв'язного мовлення. (39с. 2з.)
|
||||
92
|
Звук [дж], позначення
його буквосполученням «дж».
Відпрацювання злитої вимови звука [дж].
Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Н.Забіли «Джміль». (138с.)
|
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та
слів із нею. Складання і записування речень. (40с. 2з.)
|
||||
93
|
Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж».
Опрацювання оповідання В.Дуб «Бджілка» і вірша Л.Костенко «Піднімає джміль
фіранку…» (139с.)
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване
письмо. (41с. 2з.)
|
||||
94
|
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова
і написання слів з апострофом. Опрацювання вірші Н.Красоткіної «В п’ятницю, у
надвечіря». (140с.)
|
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим
шрифтом. (44с. 2з.)
|
||||
95
|
Закріплення правила вживання апострофа в українській
мові. Опрацювання тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша «Узявсь Дем’ян навчати
кішку». (141с.)
|
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та
слів із нею. Складання й записування речень. (45с. 2з.)
|
||||
96
|
Бесіда-розповідь про Тараса Шевченка. Опрацювання
тексту «Тарас Григорович Шевченко» і вірша Т. Шевченка «Тече вода з-під
явора». (142-143с.)
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Пояснювальний диктант.
|
||||
97
|
Бесіда-розповідь про Івана Франка. Опрацювання
тексту «Іван Якович Франко» та уривка казки І.Франка «Лисичка і Рак».
(144-145с.)
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними.
Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень. (46с. 2з.)
|
||||
98
|
Бесіда-розповідь про Лесю Українку. Опрцювання
тексту «Леся Українка» і вірша Лесі Українки «Вишеньки». Читання в особах.
Робота з дитячою книжкою.(146-147с.)
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Складання
речень за малюнком. Розвиток зв'язного мовлення. (47с. 2з.)
|
||||
99
|
Опрацювання казки М.Коцюбинського «Про двох цапків».
(148с.)
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними.
Складання й записування речень. Словниковий диктант. (48с. 2з.)
|
||||
100
|
Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Складання усної
розповіді про звичаї рідного краю. Звуко-буквенний аналіз слів. (149с.)
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом. (49с. 2з.)
|
||||
101
|
Опрацювання тексту «Мрія збулася». Складання усної
розповіді на тему «Про що ти мрієш?». (150с.)
|
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий
аналіз слів. Пояснювальний диктант. (52-57с. 2з.)
|
||||
102
|
Опрацювання вірша А.Костецького «Буде день веселий».
(151с.)
|
Алфавіт. Закріплення вмінь писати великі й малі
літери українського алфавіту. (58-54с. 2з.)
|
||||
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ
ПЕРІОД (17 год.)
|
||||||
103
|
Ознайомлення з підручником «Післябукварик». Вправи
для розвитку навички читання. Опрацювання творів із «Післябукварика»
|
Речення. Списування з рукописного і друкованого
тексту. Робота з деформованими реченнями.
|
||||
104
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання
творів із «Післябукварика».
|
Вчимося відповідати на запитання. Складання речення.
Складання розповіді про школу.
|
||||
105
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання
творів із «Післябукварика». Робота з дитячою книжкою.
|
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді
про своє місто (село) за поданим планом. Розвиток зв'язного мовлення.
|
||||
106
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання
творів із «Післябукварика».
|
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви
букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Навчальний диктант.
|
||||
107
|
Вправи для розвитку навички читання. Навчальне
аудіювання. Опрацювання творів із «Післябукварика».
|
Голосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.
Списування тескту, поданого рукописним шрифтом.
|
||||
108
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання
творів із «Післябукварика».
|
Склад. Наголос. Поділ слова на склади. Спостереження
за лексико-семантичною (смислово-розрізнювальною) функцією наголосу.
|
||||
109
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання творів
із «Післябукварика».
|
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів.
Удосконалення вимови окремих звуків. Списуання тексту, поданого рукописним
шрифтом.
|
||||
110
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання
творів із «Післябукварика».
|
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ.
Вибіркове списування.
|
||||
111
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання
творів із «Післябукварика».
|
Вимова звуків [дж], [дз], [дз’], позначення їх буквосполученнями дз, дж. Звуко-буквений аналіз слів.
Робота з деформованими реченнями.
|
||||
112
|
Вправи
для розвитку навички читання. Опрацювання творів із «Післябукварика». Робота з дитячою книжкою.
|
Апостроф. Правило вживання апострофа. Звуко-буквений
аналіз слів. Навчальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення.
|
||||
113
|
Вправи
для розвитку навички читання. Опрацювання творів із «Післябукварика».
|
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв
предметів за за питаннями хто? що?. Розподіл предметів за групами.
|
||||
114
|
Вправи
для розвитку навички читання. Навчальне аудіювання. Опрацювання творів із
«Післябукварика».
|
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак
предметів за питаннями який? яка? яке?. Списування тексту, поданого
рукописним шрифтом.
|
||||
115
|
Вправи
для розвитку навички читання. Опрацювання творів із «Післябукварика».
|
Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ.
Списування тексту, поданого рукописним шрифтом
|
||||
116
|
Вправи
для розвитку навички читання. Опрацювання творів із «Післябукварика».
|
Слова, однакові за звучанням, проте різні за
значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним
шрифтом.
|
||||
117
|
Вправи
для розвитку навички читання. Опрацювання творів із «Післябукварика».
|
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних
вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
|
||||
118
|
Вправи для розвитку навички читання. Перевірка навички читання.
|
Контрольне списування тексту, поданого друкованим
шрифтом.
|
||||
119
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи
для розвитку навчики читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток
зв'язного мовлення. Підсумок за рік.
|
||||