понеділок, 11 травня 2020 р.

Завдання на період карантину 12.05-15.05 для 7-х класів


Тема: Опрацювання табличних даних
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       призначення електронних таблиць;
-       принципи адресації клітинок;
-       діапазон клітинок;
-       типи даних;
-       принципи адресації клітинок і діапазонів.
Ø Вміти:
-       визначити тип даних
-       пояснити призначення типу даних
-       вводити дані;
-       редагувати данні;
-       форматувати дані;
-       додавати формули.
Опрацювати:
·        Опрацювати  розділ №4 § 25 (Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас)
·        Опрацювати розділ №4 §18 (Інформатика (Казанцева, Стеценко, Фурик) 7 клас)
19.05 о 1200 відбудеться підсумкова контрольна робота. Опрацювати розділ 4.
Додаткові джерела інформації:
Перейшовши за посиланням ви отримаєте доступ до курсу, нажаль російськомовного, який дозволить глибше познайомитись з табличним процесором.
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код   483186



Завдання на період карантину 12.05-15.05 для 8-х класів


Тема: Опрацювання мультимедійних об’єктів
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       формати аудіо- та відеофайлів;
-       призначення програмного забезпечення опрацювання  аудіо- та відеофайлів;
-       призначення сервісів розміщення аудіо- та відеоматеріалів.
Ø Вміти:
-       імпортувати у відеокліп аудіо- та відеофрагменти із зовнішніх джерел;
-       синхронізувати відеоряд з аудіорядом; 
-       налаштовувати часові параметри аудіо- та відеоряду; 
-       додавати відеоефекти до відеокліпу та налаштовувати переходи між його фрагментами;
-       розміщувати аудіо та відеоматеріали в Інтернеті.
Опрацювати:
·        Опрацювати §12  (Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас)
·        Опрацювати §17-18  (Інформатика (Казанцева, Стеценко) 8 клас) Додаткові джерела інформації:
Обовязково виконати практичну роботу
Практична робота розміщена тут. Надішліть роботу вчителю


Завдання на період карантину 12.05-15.05 для 9-х класів


Тема: Створення персонального навчального середовища
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       класифікацію комп’ютерних мереж;
-       апаратне й програмне забезпечення мереж;
-       мережеві протоколи;
-       призначення й структура Інтернету;
-       передавання даних в мережі Інтернет;
-       адресація в Інтернеті;
-       поняття IP-адреси;
-       доменного імені та URL-адреси.
Ø Вміти:
-       обирати стратегію пошуку інформаційних матеріалів в Інтернеті;
-        здійснювати розширений пошук інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті ;
-       створювати веб-сторінки за допомогою автоматизованих засобів та публікує їх в Інтернеті;
-       використовувати гіпертекстові, графічні й мультимедійні елементи на веб-сторінках.
Опрацювати:

           Опрацювати §29-30 (Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 9 клас 2017)

Додаткові джерела інформації:
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код    106378