Календарно-тематичне
планування
Природознавство
(70 годин – 2 години в тиждень)
1 клас
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
1
|
Вступ. Що вивчає при-родознавство? (1
год)
|
|
|
2
|
Що таке
навколиш ній світ?
|
|
|
3
|
Що таке
природа?
|
|
|
4
|
Що
належить до неживої природи?
|
|
|
5
|
Що
належить до живої природи?
|
|
|
6
|
Подорож
у природу: урок-екскурсія.
|
|
|
7
|
Які ознаки
мають живі організми?
|
|
|
8
|
Які умови
необхідні для життя?
|
|
|
9
|
Як людина
пізнає світ?
|
|
|
10
|
Як людина
вивчає природу?
|
|
|
11
|
Які
об’єкти природні, а які створили люди?
|
|
|
|
Які
об’єкти природні, а які створили люди?
|
|
|
12
|
Подорож
у природу: урок-екскурсія.
|
|
|
13
|
Яке
значення має природа для життя?
|
|
|
14
|
Як потрібно берегти природу?
|
|
|
15
|
Підбиваємо
підсумки: що ти знаєш про світ, у якому живеш?
|
|
|
16
|
Яке
значення для життя на Землі має Сонце?
|
|
|
17
|
Яке значення
для життя на Землі має Сонце?
|
|
|
18
|
Як
побачити повітря?
|
|
|
19
|
Яке
значення має повітря?
|
|
|
20
|
Які
властивості має вода?
|
|
|
21
|
Яке
значення має вода?
|
|
|
22
|
Що таке
гірські породи?
|
|
|
23
|
Що таке
ґрунт?
|
|
|
24
|
Як
охороняти ґрунт?
|
|
|
25
|
Підбиваємо
підсумки: що ти знаєш про не-живу природу?
|
|
|
26
|
Якими
бувають рослини?
|
|
|
27
|
Яку будову
мають рослини?
|
|
|
28
|
Як
розрізняти дере-ва, кущі й трав’янисті рослини?
|
|
|
29
|
Які дерева
належать до листяних, а які до хвойних?
|
|
|
30
|
Подорож
у природу: урок-екскурсія.
|
|
|
31
|
Чим
культурні рослини допомагають людям?
|
|
|
32
|
Як
доглядати за кімнатними рослинами?
|
|
|
33
|
Для чого
потрібні рослини?
|
|
|
34
|
Для чого
потрібні рослини?
|
|
|
35
|
Якими
бувають тварини?
|
|
|
36
|
Для чого
потрібні свійські тварини?
|
|
|
37
|
Хто такі
комахи?
|
|
|
38
|
Хто такі
риби?
|
|
|
39
|
Хто такі
птахи?
|
|
|
40
|
Хто такі
звірі?
|
|
|
41
|
Які в тебе
є домашні улюбленці?
|
|
|
42
|
Чим
живляться тварини?
|
|
|
43
|
Як треба
поводитися серед природи?
|
|
|
44
|
Підбиваємо
підсумки: що ти знаєш про рос-лини і тварин?
|
|
|
45
|
Де твій
рідний край?
|
|
|
46
|
Яка
природа у твоєму краї?
|
|
|
47
|
Які
водойми дають воду твоєму рідному краю?
|
|
|
48
|
Які
рослини прикраша-ють твій рідний край?
|
|
|
49
|
Як
захищати рослини у рідному краї?
|
|
|
50
|
Яких
тварин можна зустріти у твоєму краї?
|
|
|
51
|
Як люди
дбають про охорону тварин у твоєму краї?
|
|
|
52
|
Які
культурні рослини вирощують у твоєму краї?
|
|
|
53
|
Яких
свійських тварин розводять у твоєму краї?
|
|
|
54
|
Як люди
дбають про свій рідний край?
|
|
|
55
|
Підбиваємо
підсумки: чим славне твоє рідне місто чи село?
|
|
|
56
|
Що таке
Батьків щина ?
|
|
|
57
|
Що таке
Батьків щина ?
|
|
|
58
|
Що головне
на карті України?
|
|
|
59
|
Які
куточки України ти мрієш відвідати?
|
|
|
60
|
Які
куточки України ти мрієш відвідати?
|
|
|
61
|
Подорож
у природу: урок-екскурсія.
|
|
|
62
|
Які
водойми є в Україні?
|
|
|
63
|
Водойми України
|
|
|
64
|
Подорож
до водойми: урок-екскурсія.
|
|
|
65
|
Які моря є
в Україні?
|
|
|
66
|
Якими
горами славить-ся Україна?
|
|
|
67
|
Як вберегти природу України?
|
|
|
68
|
Підбиваємо
підсумки: що ти знаєш про при-роду України?
|
|
|
69
|
Підбиваємо
підсумки за рік
|
|
|
70
|
Підбиваємо
підсумки за рік
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар