вівторок, 20 березня 2018 р.

Практична робота 5 клас

Завдання 1
Завдання 2
Створити в програмі Scratch проект, у якому дослідити, як логічні оператори у скрипті впливають на зміну поведінки спрайта.
1. Додайте до проекту спрайт Ghost 1 з папки Fantasy в бібліотеці програми, два його образи (Ghost2-a і Ghost2-b) та будь-який фон для цієї сцени на вибір.
    2.  Складіть для спрайта привиду скрипт, як показано
3. Запустіть проект на виконання, клацнувши кнопку із зеленим прапорцем. Уважно вивчіть команди скрипта, щоб зрозуміти, за яких умов спрайт змінює свій образ і поступово зникає зі сцени та коли привид пересувається по сцені.

4. Збережіть проект в папці під своїм прізвищем на робочому столі.
5. Повідомте вчителя Назвіть блоки логіки, які було використано в цьому скрипті.
Завдання 3
Результати зафіксуй в зошит


  Завдання 4