середу, 14 березня 2018 р.

5 класі Практична робота

Виконай завдання 
тут

Графічні побудови 8 клас


Графічні побудови. Черепашка
Модуль turtle
import turtle - імпорт команд для черепашки
Принцип роботи схожий на програму Scratch
che = turtle.Pen() - створення черепашки che
che.forward(50) - черепашка che рухається вперед на 50 пікселів
Команди очищення намальованого


che.reset() - очистити і повернути в початкову позицію
che.clear() - очистити і залишитись у поточній позиції
che.goto(x,y) - перемістити черепашку в координати
che.backward(100) - рухатись назад
che.up() - підняти
Поле для черепашки
 wn = turtle.Screen() - створення поля
 wn.bgcolor("lightgreen") -колір тла поля
 wn.title("Tess & Alex") - назва поля
Додаткові налаштування черепашки
che.color("blue") - колір ліній черепашки   
che.pensize(3) - товщина ліній черепашки
che.shape("turtle") - форма черепашки: "arrow”, "turtle”, "circle”, "square”, "triangle”, "classic”
che.stamp() - штамп черепашки
che.speed(10) - швидкість руху черепашки
Зафарбування:
che.begin_fill()
che.color("blue")
команди малювання
che.end_fill()
che.color("red", "green") - колір ліній та самої черепашки (заливки)