четвер, 2 травня 2019 р.

Практична робота 7 клас


Задача 
Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький — Львів, Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. Побудувати діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.

      Вказівки до виконання
  1. Вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
  2. Вказати URL-адреси використаних пошукових служб.
  3. Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
  4. Вказати URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
  5. Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
    •  вказати відстань між містами, норму витрат пального та його ціну;
    •  кількість квитків та їхні ціни;
    •  розрахувати суму, яку витратить сім'я для подорожі:
      •  автомобілем;
      •  купейним і плацкартними вагонами Укрзалізниці.
  6. Вказати, яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів.
  7. Зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.
  8. Визначити кількість слайдів презентації? Яких?
  9. Описати, які програми використано для виконання завдань?

          Критерії оцінювання виконання завдання
  • Учень зрозумів умову завдання — учень приступив до виконання завдання, визначив дані необхідні для розв'язання задачі — 1 бал.
  • Учень вміє формулювати критерії відбору даних для пошуку — вказано URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані — 2 бали.
  • Учень вміє здійснювати пошук в Інтернеті — вказано правильно ключові слова для пошуку потрібних відомостей — 1 бал.
  • Учень вміє створювати електронні таблиці — створено правильну електронну таблицю для даних щодо подорожі автомобілем та щодо подорожі потягом — 2 бали.
  • Учень вміє обґрунтовувати вибір візуалізації подання результату — правильно визначено, яку діаграму доцільно побудувати — 1 бал.
  • Учень вміє знаходити стратегію розв'язування задачі — визначено оптимальну кількість слайдів та доцільне розміщення обґрунтування — 2 бали.
  • Учень вміє робити висновки щодо спрямованості наявних відомостей на розв'язування конкретного завдання — вірно зроблено й обґрунтовано висновки та рекомендації щодо подорожі — 2 бали.
  • Учень правильно обирає засіб для розв'язування завдання та подання даних — правильно вказано програмне забезпечення, яким користувався учень — 1 бал.