вівторок, 17 березня 2020 р.
Завдання на період карантину 30.03-05.04 для 8-х класів
Тема:
Опрацювання текстових даних.
Після
опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
- принципи та можливості опрацювання текстових даних;
- структуру документа;
- принципи стильового оформлення та спільної роботи з документом.
Ø Вміти:
- здійснювати пошук та заміна фрагментів тексту.
- форматувати текст;
- автоматично створювати зміст документа;
- використовувати колонтитули;
- використовувати гіперпосилання в текстових документах.
Опрацювати:
·
Опрацювати §7-8 (Інформатика
(Морзе, Барна, Вембер) 8 клас)
·
Опрацювати §12-13 (Інформатика
(Казанцева, Стеценко) 8 клас)
Звернути
увагу на вправи для самоопрацювання
Додаткові
джерела інформації:
Обов’язково пройдіть тестування за
посиланням
Воконати практичну
роботу надіслати на електронну адресу вчителя.
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 325446
Завдання на період карантину 30.03-05.04 для 7-х класів
Тема:
Опрацювання
табличних даних
Після
опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-
призначення електронних таблиць;
-
принципи адресації клітинок;
-
діапазон клітинок;
-
типи даних;
-
принципи адресації клітинок і діапазонів.
Ø Вміти:
-
визначити тип даних
-
пояснити призначення типу даних
-
вводити дані;
-
редагувати данні;
-
форматувати дані;
-
додавати формули.
Опрацювати:
·
Опрацювати § 21-23 (Інформатика
(Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас)
·
Опрацювати розділ №4 §12-13 (Інформатика
(Казанцева, Стеценко, Фурик) 7 клас)
Додаткові
джерела інформації:
Обов’язково пройдіть тестування за
посиланням
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 137327
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 772743
Завдання на період карантину 30.03-05.04 для 9-х класів
Тема:
Багатошарові
векторні зображення, розміщення об'єктів у шарах. Практична робота №11
Після
опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-
формати файлів векторної та растрової
графіки;
-
особливості побудови векторних
зображень;
-
способи створення зображень із графічних
примітивів.
Ø Вміти:
-
створювати й редагувати векторні
зображення;
-
створювати об’єкти, що складаються з
базових графічних примітивів;
обертати, відображати й масштабувати об’єкти;
обертати, відображати й масштабувати об’єкти;
-
зафарбовувати об’єкти, використовуючи
однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки;
-
додавати до графічних зображень текст та
форматувати його;
-
групувати і вирівнювати об’єкти;
-
використовувати шари для створення
зображень.
Опрацювати: Опрацювати §23-24 (Інформатика
(Морзе, Барна, Вембер) 9 клас 2017)
Виконати:
практичну роботу.
Додаткові
джерела інформації:
Обов’язково пройдіть тестування за
посиланням
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 347503
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 395359
понеділок, 16 березня 2020 р.
Завдання на період карантину 30.03-05.04 для 5-х класів
Тема:
«Алгоритми
та програми»
Після
опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
- форми
подання алгоритмів;
- типи
алгоритмів;
- мати
уявлення про те що таке команда;
- система
команд виконавця;
- виконавців
алгоритмів та систем команд виконавців алгоритмів;
- зв'язок
системи команд алгоритму та їх виконавця.
Ø Вміти:
- складати
алгоритм у словесній формі;
- складати
алгоритм у графічному вигляді;
- записувати
алгоритм у вигляді послідовності команд виконавця; складати і виконувати
алгоритми у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.
Опрацювати:
підручник
(Інформатика (Морзе, Варна, Вембер, Кузьмінська) 5
клас 2018)
-
Розділ №4, повторити §23-27
Тренувальні
вправи та додаткові джерела інформації:
Обов’язково пройдіть онлайн курс:
- Виберіть власне ім'я та прізвище.
- Натисніть кнопку "Увійти".
Обов’язково пройдіть тестування за посиланням:
Пройдіть
тест join.naurok.ua введіть
код 563574
Пройдіть
тест join.naurok.ua введіть
код 278674
Підписатися на:
Дописи (Atom)