вівторок, 17 березня 2020 р.


Завдання на період карантину 30.03-05.04 для 8-х класів


Тема: Опрацювання текстових даних.
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       принципи та можливості опрацювання текстових даних;
-       структуру документа;
-       принципи стильового оформлення та спільної роботи з документом.
Ø Вміти:
-       здійснювати пошук та заміна фрагментів тексту.
-       форматувати текст;
-       автоматично створювати зміст документа;
-       використовувати колонтитули;
-       використовувати гіперпосилання в текстових документах.
Опрацювати:
·        Опрацювати §7-8  (Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас)
·        Опрацювати §12-13  (Інформатика (Казанцева, Стеценко) 8 клас)
Звернути увагу на вправи для самоопрацювання
Додаткові джерела інформації:
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Воконати практичну роботу  надіслати на електронну адресу вчителя.
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код  325446


Завдання на період карантину 30.03-05.04 для 7-х класів



Тема: Опрацювання табличних даних
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø  Знати:
-         призначення електронних таблиць;
-         принципи адресації клітинок;
-         діапазон клітинок;
-         типи даних;
-         принципи адресації клітинок і діапазонів.
Ø  Вміти:
-         визначити тип даних
-         пояснити призначення типу даних
-         вводити дані;
-         редагувати данні;
-         форматувати дані;
-         додавати формули.
Опрацювати:
·          Опрацювати розділ №4 §12-13  (Інформатика (Казанцева, Стеценко, Фурик) 7 клас)
Додаткові джерела інформації:
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код   137327
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код   772743


Завдання на період карантину 30.03-05.04 для 9-х класів



Тема: Багатошарові векторні зображення, розміщення об'єктів у шарах. Практична робота №11
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø  Знати:
-         формати файлів векторної та растрової графіки; 
-         особливості побудови векторних зображень; 
-         способи створення зображень із графічних примітивів.
Ø  Вміти:
-         створювати й редагувати векторні зображення; 
-         створювати об’єкти, що складаються з базових графічних примітивів;
обертати, відображати й масштабувати об’єкти; 
-         зафарбовувати об’єкти, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки; 
-         додавати до графічних зображень текст та форматувати його; 
-         групувати і вирівнювати об’єкти; 
-         використовувати шари для створення зображень.

Опрацювати: Опрацювати §23-24 (Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 9 клас 2017)

Додаткові джерела інформації:
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код  347503
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 395359

понеділок, 16 березня 2020 р.

Завдання на період карантину 30.03-05.04 для 5-х класів



Тема: «Алгоритми та програми»
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       форми подання алгоритмів;
-       типи алгоритмів;
-       мати уявлення про те що таке команда;
-       система команд виконавця;
-       виконавців алгоритмів та систем команд виконавців алгоритмів;
-       зв'язок системи команд алгоритму та їх виконавця.
Ø Вміти:
-       складати алгоритм у словесній формі; 
-       складати алгоритм у графічному вигляді;
-       записувати алгоритм у вигляді послідовності команд виконавця; складати і виконувати алгоритми у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.
Опрацювати: підручник (Інформатика (Морзе, Варна, Вембер, Кузьмінська) 5 клас 2018)
-         Розділ №4, повторити §23-27
Тренувальні вправи та додаткові джерела інформації:
Обов’язково пройдіть онлайн курс:
  1. Перейдіть на сторінку https://studio.code.org/sections/QNBVCW.
  2. Виберіть власне ім'я та прізвище.
  3. Натисніть кнопку "Увійти".

Обов’язково пройдіть тестування за посиланням:
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 563574
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код 278674