Календарно тематичне планування
з математики 1 клас
136год. (4 год. на тиждень)
№ п/п
|
Тема уроку
|
Сторінка
|
Дата
|
Примітка
|
|||
1
|
Вступ.
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики.
Актуалізація знань учнів, сформованих у перед дошкільний період.
|
с.3
|
|
|
|||
2
|
Лічба
предметів. Порівняння груп предметів. Поняття «найбільший - найменший».
Складання запитань із словом «скільки». Підготовчі вправи до написання цифр.
|
с.4
|
|
|
|||
3
|
Лічба
предметів. Порівняння предметів за величиною («найвищий − найнижчий»,
«однакові за висотою»). Напрям руху («вгору - внизу»). Розміщення предметів у
просторі («на», «під»). Підготовчі вправи до написання цифр.
|
с.5
|
|
|
|||
4
|
Кількісна
та порядкова лічба. Лічба предметів зліва направо та справа на ліво. Поняття
«один», «решта». Розміщення предметів у просторі і на площині. Підготовчі
вправи до написання цифр.
|
с.6
|
|
|
|||
5
|
Лічба
предметів. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Порівняння
предметів («найдовший – найкоротший», «найвищий − найнижчий».
|
с.7
|
|
|
|||
6
|
Лічба
предметів . Просторові відношення. Поняття «ліворуч», «праворуч», «між»,
«поряд», «по центру», «під». Підготовчі вправи до написання цифр.
|
с.8
|
|
|
|||
7
|
Число
і цифра. Поняття «один», «багато».
Порівняння предметів. Підготовчі вправи до написання цифр.
|
с.9
|
|
|
|||
8
|
Лічба
предметів. Позначення чисел цифрами Співвіднесення цифри й числа. Підготовчі
вправи до написання цифр. Узагальнення
і систематизація.
|
с.10-11
|
|
|
|||
9
|
Число і цифра 1. Поняття «довгий –
короткий», «вищий – нижчий», «вужчий - ширший». Написання цифри 1.
|
с.12
|
|
|
|||
10
|
Число
і цифра 2. Лічба предметів. Монети номіналом «1 к.», «2 к.» Написання
цифри 2.
|
с.13
|
|
|
|||
11
|
Числа
1,
2.
Лічба предметів Порівняння предметів. Поняття «однакові за довжиною»
|
с.14
|
|
|
|||
12
|
Порівняння
чисел. Знаки порівняння. Читання рівностей і нерівностей. Написання цифр 1, 2.
|
с.15
|
|
|
|||
13
|
Число
і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Формулювання суджень типу
«якщо…, то…,». Написання цифри 3.
|
с.16
|
|
|
|||
14
|
Склад
числа 3. Прямі, криві, ламані лінії. Замкнені і незамкнені лінії.
Трикутник. Порівняння кількості предметів
|
с.17
|
|
|
|||
15
|
Число
і цифра 4. Порівняння чисел у межах 4. Написання цифри 4.
|
с.18
|
|
|
|||
16
|
Склад
числа 4. Чотирикутник.
Розпізнавання геометричних фігур. Написання вивчених цифр.
|
с.19
|
|
|
|||
17
|
Закріплення
знань про склад числа 4. Розпізнавання геометричних
фігур. Порівняння предметних множин за
кількістю елементів.
|
с.20
|
|
|
|||
18
|
Число
і цифра 5. Порівняння чисел у межах 5. Порядкова і кількісна лічба.
Попереднє і наступне числа. Написання цифри 5.
|
с.21
|
|
|
|||
19
|
Склад
числа 5. Порівняння чисел у межах 5. П’ятикутник. Попереднє і наступне числа. Монети
номіналом «1 к.», «2 к.», «5 к.».
|
с.22
|
|
|
|||
20
|
Закріплення
знань про склад числа 5. Порівняння чисел у межах 5.
Написання цифр. Порівняння висоти предметів. Відповідність числа кількості
об’єктів.
|
с.23
|
|
|
|||
21
|
Ознайомлення
з дією додавання . Знак «+». Складання
і читання прикладів на додавання за предметними малюнками.
|
с.24
|
|
|
|||
22
|
Складання
прикладів на додавання за малюнками. Попереднє і наступне числа. Розміщення
предметів у просторі (на, під, над). Порівняння за віком («молодший – старший»). Порівняння
чисел.
|
с.25
|
|
|
|||
23
|
Число
і цифра 6. Порівняння чисел у
межах 6. Складання і читання прикладів на додавання за предметними малюнками.
Порядкова лічба. Написання цифри 6.
|
с.26
|
|
|
|||
24
|
Склад
числа 6. Шестикутник. Розміщення предметів у просторі. Порівняння
чисел. записування складу числа дією додавання.
|
с.27
|
|
|
|||
25
|
Закріплення
знань про склад числа 6.
Складання і читання прикладів на додавання за малюнками. Розпізнавання
многокутників. порядкова лічба.
|
с.28
|
|
|
|||
26
|
Число
і цифра 7. Утворення числа
способом прилічування1. Порівняння чисел у межах 7. Попереднє і наступне
числа. Написання цифри 7.
|
с.29
|
|
|
|||
27
|
Склад
числа 7. Дні тижня. Кількісна й порядкова лічба. Складання
прикладів на додавання. Написання цифр.
|
с.30
|
|
|
|||
28
|
Перетин
прямих. Точка. Відрізок. Промінь. Порівняння відрізків за довжиною. Креслення
відрізків. Відповідність кількості об’єктів числу.
|
с.31
|
|
|
|||
29
|
Число
і цифра 8. Утворення чисел способом прилічування1. Порівняння чисел у
межах 8. Додавання у випадку трьох доданків. Написання цифри 8.
|
с.32
|
|
|
|||
30
|
Склад
числа 8.Складання рівностей за малюнками.. Вправи на добір невідомого
доданка. Визначення загальної вартості за малюнками монет.
|
с.33
|
|
|
|||
31
|
Сантиметр.
Вимірювання довжини відрізків. Закріплення знань про склад числа 8.
Доповнення рівностей
|
с.34
|
|
|
|||
32
|
Число
і цифра 9. Порівняння чисел в межах 9. Доповнення рівностей.
Вимірювання довжини відрізків. Написання цифри 9. (с. 35)
|
с.35
|
|
|
|||
33
|
Склад
числа 9. Доповнення рівностей. Вимірювання довжини відрізків. Порівняння чисел.
Читання нерівностей. Поділ чотирикутників відрізків.
|
с.36
|
|
|
|||
34
|
Складання
рівностей за малюнками. Послідовність чисел у межах 9. Порівняння чисел.
Розпізнавання многокутників.
|
с.37
|
|
|
|||
35
|
Число
10.
Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел. Записування числа 10 двома
цифрами.
|
с.38
|
|
|
|||
36
|
Склад
числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел.
Доповнення рівностей.
|
с.39
|
|
|
|||
37
|
Закріплення
знань про склад числа 10. Складання рівностей за
малюнками. Побудова відрізків заданої довжини. Монета номіналом «1 к.»
|
с.40
|
|
|
|||
38
|
Назви
компонентів та результату дії додавання («доданок», «сума»). Додавання за
допомогою числового відрізка.
|
с.41
|
|
|
|||
39
|
Закріплення
вивченого матеріалу. Складання рівностей за малюнками. Складання і
розв’язування прикладів на додавання
|
с.42
|
|
|
|||
40
|
Ознайомлення
з дією віднімання. Знак «−». Складання прикладів на віднімання за числовим
відрізком та предметними малюнками. Складання рівностей за схемами.
|
с.43
|
|
|
|||
41
|
Складання
і розв’язування прикладів на віднімання та додавання за малюнками. Написання
чисел.
|
с.44
|
|
|
|||
42
|
Зв’язок
дії додавання і віднімання. Складання
прикладів на віднімання із прикладів на додавання за числовим відрізком.
Вимірювання довжини відрізків та їх побудова
|
с.45
|
|
|
|||
43
|
Зв’язок дії додавання і віднімання. Складання і
читання прикладів на додавання і віднімання. Написання чисел. Вимірювання
довжини відрізків та їх побудова.
|
с.46
|
|
|
|||
44
|
Число
та цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння чисел. Написання цифри
0. Обчислення значення виразів за
числовим відрізком.
|
с.47
|
|
|
|||
45
|
Віднімання
рівних чисел. Обчислення значення виразів. Зв'язок дій додавання і
віднімання. Послідовність чисел від 0 до 10.
|
с.48
|
|
|
|||
46
|
Додавання
і віднімання числа 0. Обчислення значень виразів.
Порівняння чисел. Складання виразів із
заданих чисел
|
с.49
|
|
|
|||
47
|
Ознайомлення
з поняттям «задача». Структурні елементи задачі. Складання і розв’язування
задач на знаходження суми та остачі.
|
с.50
|
|
|
|||
48
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Складання і розв’язування задач. Порівняння
чисел. Попереднє і наступне числа
|
с.51-52
|
|
|
|||
49
|
Таблиця
додавання і віднімання числа 1. Розв‘язування прикладів на дві
дії виду 4+1+1, 10-1-1. Складання й розв’язування задач. доповнення
рівностей.
|
с.53
|
|
|
|||
50
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 1.
Вимірювання довжин відрізків. Повторення складу чисел. Складання виразів за
малюнками.
|
с.54
|
|
|
|||
51
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 2. Розв‘язування прикладів на дві дії виду
6+1+2, 7-2+1, 7+1-2. Віднімання за допомогою числового відрізка. Складання і
розв’язування задач.
|
с.55
|
|
|
|||
52
|
Вправи
на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу й
числа. (с. 56)
|
с.56
|
|
|
|||
53
|
Збільшення
та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і
віднімання числа 2. Складання і розв’язування задач.
|
с.57
|
|
|
|||
54
|
Задачі
на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Зміст понять «більше на
…», «менше на …». Вправи на засвоєння
таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа
|
с.58
|
|
|
|||
55
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення та
зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення значень виразів.
|
с.59
|
|
|
|||
56
|
Вправи
на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць. Складання прикладів за малюнком.
Вимірювання довжини відрізків.
|
с.60
|
|
|
|||
57
|
Задачі
на знаходження остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання
числа 3. Побудова відрізків.
|
с.61
|
|
|
|||
58
|
Назви
компонентів та результату дії віднімання. Таблиці додавання і віднімання
числа 4. Розв’язування задачі на знаходження остачі. Побудова відрізків.
|
с.62
|
|
|
|||
59
|
Вправи
на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Задачі на
знаходження суми і остачі. Кругові приклади. Порівняння виразу і числа
|
с.63
|
|
|
|||
60
|
Задачі
на знаходження суми й остачі. Вимірювання довжин сторін многокутників.
Побудова фігур за зразком на папері в клітинку.
|
с.64
|
|
|
|||
61
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення і
зменшення на кілька одиниць. Обчислення значень виразів.
|
с.65
|
|
|
|||
62
|
Задачі
на різницеве порівняння чисел. Вправи на засвоєння таблиць додавання і
віднімання числа 5. Кругові приклади
|
с.66
|
|
|
|||
63
|
Вправи
на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Задача, яка містить поняття
«стільки ж». Задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізків.
|
с.67
|
|
|
|||
64
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння
задач. Обчислення значення виразів. Побудова відрізків.
|
с.68
|
|
|
|||
65
|
Вправи
на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6. Розв’язування і
порівняння задач.
|
с.69
|
|
|
|||
66
|
Вправи
й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Кругові приклади.
Розв’язування задач на дві дії.
|
с.70
|
|
|
|||
67
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми та
остачі. Обчислення значень виразів
|
с.71
|
|
|
|||
68
|
Вправи
й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння
числових значень виразів.
|
с.72
|
|
|
|||
69
|
Таблиці
додавання і віднімання чисел 8,
9.
Задачі та вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Порівняння
довжин відрізків. Кругові приклади
|
с.73
|
|
|
|||
70
|
Задачі
на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і
віднімання чисел 1-10.
|
с.74
|
|
|
|||
71
|
Літр.
Вправи на засвоєння додавання і віднімання чисел. Задачі на різницеве
порівняння та знаходження невідомого доданка.
|
с.75
|
|
|
|||
72
|
Задачі
на визначення місткості посудин. Вправи на засвоєння таблиць додавання і
віднімання. Складання і розв’язування задач на знаходження остачі.
|
с.76
|
|
|
|||
73
|
Кілограм.
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10.
Порівняння виразу і числа. Ламані лінії. Складання і розв’язування задач.
|
с.77
|
|
|
|||
74
|
Задачі
на визначення віку людини. Вправи на
засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10. Розпізнавання
геометричних фігур.
|
с.78
|
|
|
|||
75
|
Додавання
і віднімання чисел по 1 та частинами. Задачі на знаходження суми та
невідомого доданка.
|
с.79
|
|
|
|||
76
|
Переставна
властивість додавання. Задачі та вправи на засвоєння таблиць додавання і
віднімання чисел 1- 10.
|
с.80
|
|
|
|||
77
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Вправи на засвоєння таблиць додавання і
віднімання чисел у межах 10. Текстове
формулювання завдань на обчислення. Порівняння виразів.
|
с.81-83
|
|
|
|||
78
|
Десяток. Повторення таблиць додавання і
віднімання в межах 10. Розв’язування задач.
|
с.84
|
|
|
|||
79
|
Утворення
і назви чисел другого десятка. Лічба в межах 20. Повторення таблиць додавання і віднімання в
межах 10. Розв’язування задач на
збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
|
с.85
|
|
|
|||
80
|
Лічба
предметів в межах 20. Десятковий склад чисел другого десятка. Утворення чисел
11-20. Порівняння чисел. Вправи на знаходження невідомого доданка. Задачі на
знаходження віку дітей. Побудова відрізків.
|
с.86
|
|
|
|||
81
|
Лічба
в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10.
Вимірювання і побудова відрізків.
|
с.87
|
|
|
|||
82
|
Дециметр.
Лічба в межах 20. Вимірювання довжин відрізків. Вправи на засвоєння додавання
і віднімання. Розв’язування задач.
|
с.88
|
|
|
|||
83
|
Утворення
чисел другого десятка з десятка і одиниць. Задачі та вправи на закріплення
понять «літр», «сантиметр», «дециметр».
|
с.89
|
|
|
|||
84
|
Лічба
предметів в межах 20. Побудова відрізка за даною текстовою умовою. Вправи на
засвоєння таблиць додавання і віднімання.
|
с.90
|
|
|
|||
85
|
Позначення
чисел другого десятка цифрами. Визначення кількості десятків і одиниць у
числах. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач
|
с.91
|
|
|
|||
86
|
Письмова
нумерація чисел 11–20. Нумераційна
таблиця. Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння числа і виразу.
|
с.92
|
|
|
|||
87
|
Письмова
нумерація чисел 11–20. Доповнення рівностей. Розв’язування задач. Побудова
ламаних ліній.
|
с.93
|
|
|
|||
88
|
Письмова
нумерація чисел 11–20. Запис чисел під диктовку у нумераційній таблиці.
Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння чисел
|
с.94
|
|
|
|||
89
|
Додавання
і віднімання виду: 10 + 3, 14 – 4, 15 – 10. Задачі на знаходження остачі.
Доповнення рівностей.
|
с.95
|
|
|
|||
90
|
Способи
читання виразів. Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач на
застосування дії додавання і віднімання. Вимірювання і запис довжин
відрізків.
|
с.96
|
|
|
|||
91
|
Лічба
в межах 20. Попереднє та наступне числа. Додавання і віднімання виду: 14 + 1,
17 – 1. Розв’язування задач
|
с.97
|
|
|
|||
92
|
Додавання
і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Складання і обчислення
виразів за текстовою умовою (математичний диктант). Розв’язування прикладів і задач. Порівняння
виразу та числа.
|
с.98
|
|
|
|||
93
|
Вправи
на додавання і віднімання прикладів в межах 20. Задачі на знаходження
невідомого доданка. Складання рівностей за малюнками і схемами.
|
с.99
|
|
|
|||
94
|
Математичний
диктант. Вправи і задачі на засвоєння нумерації чисел другого десятка, на
додавання і віднімання в межах 20. Складання рівностей за малюнками.
|
с.100
|
|
|
|||
95
|
Точка.
Позначення точок буквами. Позначення відрізків буквами. Складання і розв’язування
задач і рівностей.
|
с.101
|
|
|
|||
96
|
Розв’язування
задач на додавання і віднімання. Способи читання виразів. Вимірювання й
порівняння довжин відрізків.
|
с.102
|
|
|
|||
97
|
Лічба
в межах 20. Розв’язування задач на віднімання. Розпізнавання трикутників.
|
с.103
|
|
|
|||
98
|
Доповнення
чисел до 10. Узагальнена таблиця додавання й віднімання в межах 10.
Розв’язування прикладів і задач.
|
с.104
|
|
|
|||
99
|
Розкладання
числа на два доданки. Додавання числа частинами. Задачі на знаходження
невідомого доданка. Побудова відрізків.
|
с.105
|
|
|
|||
100
|
Зменшення
чисел до 10. Віднімання числа частинами. Задачі на різницеве порівняння.
|
с.106
|
|
|
|||
101
|
Додавання
і віднімання чисел частинами. Лічба в межах 20. Задачі на різницеве
порівняння. Залежність різниці від зміни зменшуваного чи від’ємника
|
с.107
|
|
|
|||
102
|
Утворення
і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Розв’язування задач
|
с. 108-109
№ 1−8 |
|
|
|||
103
|
Утворення
і назви чисел від 40 до 89.
Лічба в межах 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки |
с.109-110
№ 9–16
|
|
|
|||
104
|
Утворення
і назви чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. Складання виразів на дві дії
за текстовою умовою. Розв’язування задач. Побудова відрізків.
|
с.110-112
№ 17−25
|
|
|
|||
105
|
Лічба
десятками до 100. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць.
Складання і розв’язування задач за малюнками.
|
с.112-113
№ 26−33
|
|
|
|||
106
|
Рівності
та нерівності, знаки для їх запису. Порівняння чисел і виразів. Сантиметр.
Дециметр. Метр. Вимірювання метром.
|
с.113-115
№ 34–41
|
|
|
|||
107
|
Письмова
нумерація чисел першої сотні. Читання чисел, записаних у нумераційній
таблиці. Порівняння виразів і чисел. Знаходження значення виразів на дві дії.
Розв’язування задач.
|
с.115-116
№ 42–48
|
|
|
|||
108
|
Письмова
нумерація чисел. Запис чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої
сотні. Порівняння чисел і виразів. Розв’язування задач.
|
с.116-118
№ 49–57
|
|
|
|||
109
|
Монети
і грошові банкноти України. Одиниці вартості. Задачі на знаходження вартості
покупки. Пояснення даного розв’язання задачі. Порівняння чисел. Знаходження
значень виразів.
|
с.118-119
№ 58–65
|
|
|
|||
110
|
Читання,
запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Попереднє і
наступне числа до даного числа. Додавання і віднімання одиниці.
|
с.120
№ 66–70
|
|
|
|||
111
|
Випадки
додавання і віднімання чисел, пов’язані з нумерацією. Кути многокутника.
Творча робота над задачею.
|
с.120-122
№ 71–79
|
|
|
|||
112
|
Закріплення
випадків додавання і віднімання, пов’язаних із нумерацією чисел. Додавання й
віднімання розрядних чисел другого розряду. Прямий кут. Задачі на знаходження
третього доданка.
|
с.122
№ 80–87
|
|
|
|||
113
|
Розв’язування
прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Порівняння
круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка.
|
с.123-124
№ 88–97
|
|
|
|||
114
|
Дні
тижня. Доба. Тиждень. Розв’язування вправ і задач на час.
|
с.124-125
№ 98−103
|
|
|
|||
115
|
Розв’язування
і порівняння задач. Доповнення рівностей. Порівняння виразу і числа.
Взаємозв'язок між числами при віднімання.
|
с.125-127
№ 104–113
|
|
|
|||
116
|
Одиниці
вимірювання часу. Годинник. Визначення часу за годинником. Складання і
обчислювання виразів за таблицею
|
с.127-128
№ 114–121
|
|
|
|||
117
|
Розрядні
доданки. Розкладання чисел на розрядні доданки. Складання і розв’язування
задач за малюнками. Многокутники.
|
с.128-129
№ 122–128
|
|
|
|||
118
|
Додавання
двоцифрових чисел без переходу через
розряд виду 34+52 (загальний випадок).
Розв’язування задач.
|
с.130-131
№ 129–137
|
|
|
|||
119
|
Додавання
двоцифрових чисел без переходу через розряд. Задачі, які містять відношення
«на …. більше…» («на… менше»). Складання і розв’язування задач за малюнками.
Короткий запис задачі. Вимірювання сторін многокутників і креслення їх у
зошиті.
|
с.131-132
№ 138−144
|
|
|
|||
120
|
Застосування
загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 54 + 30, 54
+ 3. Вимірювання й порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач.
|
с.132-133
№ 145–154
|
|
|
|||
121
|
Застосування
загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислення виду: 20 + 47, 2
+ 47. Порівняння виразів. Розв’язування задачі складанням виразу.
|
с.133-134
№155–162
|
|
|
|||
122
|
Квадрат.
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд виду 53+45.
Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел..
Складання і розв’язування задач.
|
с.135-136
№ 163–171
|
|
|
|||
123
|
Порівняння
виразу і числа. Складання задач за
поданою схемою розв’язання.
|
с.136-137
№ 172–179
|
|
|
|||
124
|
Віднімання
двоцифрових чисел без переходу через розряд виду 57-34 (загальний
випадок). Складання і розв’язування
задач. Побудова відрізків.
|
с.137-138
№180–186
|
|
|
|||
125
|
Віднімання
двоцифрових чисел без переходу через розряд (закріплення). Порівняння задач.
Складання оберненої задачі до поданої.
|
с.138-139
№ 187–194
|
|
|
|||
126
|
Віднімання
двоцифрових чисел до обчислень виду: 79 – 40, 79 – 4 . Одиниці вартості
(гривня, копійка). Задачі на знаходження вартості товару. Складання оберненої
задачі.
|
с.140-141
№ 195–202
|
|
|
|||
127
|
Задачі
на знаходження невідомого від’ємника. Обчислення значень виразів. Складання і
розв’язування задач за таблицею. Творча робота над задачею. Узагальнення і
систематизація знань учнів.
|
с.141-142
№ 203–213
|
|
|
|||
128
|
Додавання числа частинами. Додавання одноцифрових чисел
з переходом через розряд. Доповнення рівностей. Складання і розв’язування
задач.
|
с.144-145
№ 214–220
|
|
|
|||
129
|
Віднімання
числа частинами. Віднімання одноцифрових чисел з переходом через розряд.
Складання й розв’язування задач на
одну дію.
|
с.145-146
№ 221–227
|
|
|
|||
130
|
Розкладання
чисел на розрядні доданки. Віднімання
чисел з переходом через розряд. порівняння виразу і числа. Складання і
розв’язування задач за малюнками.
|
с.146-147
№ 228–236
|
|
|
|||
131
|
Додавання
чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач.
|
с.147-148
№ 237–242
|
|
|
|||
132
|
Додавання
чисел з переходом через розряд. Просторові фігури (циліндр, куб, куля).
Порівняння виразів. Розв’язування задач.
|
с.148-149
№ 243–250
|
|
|
|||
133
|
Додавання
і віднімання з переходом через розряд. Порівняння одиниць вимірювання
довжини. Складання і розв’язування задач.
|
с.150-151
№ 251–262
|
|
|
|||
134
|
Додавання
і віднімання чисел з переходом через розряд. Порівняння виразу і числа.
Розв’язування задач.
|
с.151-152
№ 263–269
|
|
|
|||
135
|
Додавання
і віднімання з переходом через розряд. Кругові приклади. Розпізнавання
геометричних фігур.
|
с.152-154
№ 270–283
|
|
|
|||
136
|
Додавання і віднімання з
переходом через розряд. Порівняння одиниць вимірювання довжини. Узагальнення
і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
|
|
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар