неділю, 3 травня 2020 р.

Завдання на період карантину 04.05-10.05 для 9-х класів


Тема: Створення персонального навчального середовища
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       класифікацію комп’ютерних мереж;
-       апаратне й програмне забезпечення мереж;
-       мережеві протоколи;
-       призначення й структура Інтернету;
-       передавання даних в мережі Інтернет;
-       адресація в Інтернеті;
-       поняття IP-адреси;
-       доменного імені та URL-адреси.
Ø Вміти:
-       обирати стратегію пошуку інформаційних матеріалів в Інтернеті;
-        здійснювати розширений пошук інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті ;
-       створювати веб-сторінки за допомогою автоматизованих засобів та публікує їх в Інтернеті;
-       використовувати гіпертекстові, графічні й мультимедійні елементи на веб-сторінках.
Опрацювати:

           Опрацювати §30 (Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 9 клас 2017)

Додаткові джерела інформації:
Виконайте практичну роботу

Засобами сервісу Google Сайти створіть сайт про мальовничі куточки України, в яких ви побували чи плануєте побувати. На головній сторінці розмістіть вступ і додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких розмістіть матеріали про мальовничі куточки України. Проілюструйте матеріали зображеннями або додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube. 

ОПУБЛІКУЙТЕ сайт та надішліть його URL-адресу вчителю



Завдання на період карантину 04.05-10.05 для 8-х класів


Тема: Опрацювання мультимедійних об’єктів
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       формати аудіо- та відеофайлів;
-       призначення програмного забезпечення опрацювання  аудіо- та відеофайлів;
-       призначення сервісів розміщення аудіо- та відеоматеріалів.
Ø Вміти:
-       імпортувати у відеокліп аудіо- та відеофрагменти із зовнішніх джерел;
-       синхронізувати відеоряд з аудіорядом; 
-       налаштовувати часові параметри аудіо- та відеоряду; 
-       додавати відеоефекти до відеокліпу та налаштовувати переходи між його фрагментами;
-       розміщувати аудіо та відеоматеріали в Інтернеті.
Опрацювати:
·        Опрацювати §11  (Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас)
·        Опрацювати §15-16  (Інформатика (Казанцева, Стеценко) 8 клас) Додаткові джерела інформації:
Обовязково пройдіть тестування за посиланням
Пройдіть тест join.naurok.ua введіть код  635862


Завдання на період карантину 04.05-10.05 для 7-х класів


Тема: Опрацювання табличних даних
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       призначення електронних таблиць;
-       принципи адресації клітинок;
-       діапазон клітинок;
-       типи даних;
-       принципи адресації клітинок і діапазонів.
Ø Вміти:
-       визначити тип даних
-       пояснити призначення типу даних
-       вводити дані;
-       редагувати данні;
-       форматувати дані;
-       додавати формули.
Опрацювати:
·        Опрацювати розділ №4 §16-17 (Інформатика (Казанцева, Стеценко, Фурик) 7 клас)
Додаткові джерела інформації:
Перейшовши за посиланням ви отримаєте доступ до курсу, нажаль російськомовного, який дозволить глибше познайомитись з табличним процесором.
Виконайте практичну роботу
1. Використовуючи текстовий процесор Excel створіть файл з електронною таблицею за зразком.
2. Заповніть таблицю використовуючи формули.
3. Збережіть файл та надішліть вчителю.
Вартість ремонту
Ширина
Довжина
Периметр
Висота
Площа поверхні стін  
Ширина рулону
Довжина рулону
Площа шпалер
Кількість рулонів
Округліть до найбільшого цілого числа
Ціна за 1 рулон
Вартість всіх рулонів
Ціна роботи за 1 м2
Загальна вартість роботи
6
6

2,5

0,7
10

8,6

153,00

150,00

3
4

2,5

0,8
10

4,4

175,00

175,00

3
5

2,5

1,2
8

4,2

205,00

200,00

3
6

2,5

1,5
10

3,3

195,00

195,00

Вартість ремонту усієї квартири




Завдання на період карантину 04.05-10.05 для 5-х класів


Тема: «Алгоритми та програми»
Після опрацювання теми учень повинен:
Ø Знати:
-       форми подання алгоритмів;
-       типи алгоритмів;
-       мати уявлення про те що таке команда;
-       система команд виконавця;
-       виконавців алгоритмів та систем команд виконавців алгоритмів;
-       зв'язок системи команд алгоритму та їх виконавця.
Ø Вміти:
-       складати алгоритм у словесній формі; 
-       складати алгоритм у графічному вигляді;
-       записувати алгоритм у вигляді послідовності команд виконавця; складати і виконувати алгоритми у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.
Опрацювати: підручник (Інформатика (Морзе, Варна, Вембер, Кузьмінська) 5 клас 2018)
18.05 о 1200 відбудеться підсумкова контрольна робота. Опрацювати розділ 4.

Обов’язково пройдіть онлайн курс:
1.     Перейдіть на сторінку  https://studio.code.org/join/BMVDMQ .
2.     Виберіть власне ім'я та прізвище.
4.     Натисніть кнопку "Увійти".

Зверніть увагу! курс доступний тільки після проходження попереднього
1.     Перейдіть на сторінку https://studio.code.org/sections/QNBVCW.
2.     Виберіть власне ім'я та прізвище.
4.     Натисніть кнопку "Увійти".