неділю, 7 лютого 2016 р.

Календарно-тематичне планування ІІ семестер 4 клас Вашуленко



ІІ семестер
55-годин (3 години)
№ п⁄п
Тема уроку
Примітки
Дата
Числівник
       65.
Загальне уявлення про числівник як частину мови. Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні


66.     
Практичне засвоєння вимови і правопису відмінкових форм окремих числівників


67.     
Питання до кількісних і порядкових числівників


68.     
Узагальнення знань про числівник


69.     
Перевірна робота. Диктант № 3


70.     
Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням


Займенник
71.     
Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті


72.     
Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах


73.     
Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини


74.     
Відмінювання особових займенників


75.     
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-міркування на основі прочитаного оповідання В. Сухомлинського «Співуча пір’їнка»


76.     
Вживання займенників з прийменниками


77.     
Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів


78.     
Перевірка знань з мови («Числівник», «Займенник»)


Дієслово
79.     
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв’язок з іменниками)


80.     
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях


81.     
Особливості речень з однорідними присудками


82.     
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору «Зима»


83.     
Роль дієслів у текстах розповідного та описового характеру


84.     
Неозначена форма дієслова (початкова форма)


85.     
Змінювання дієслів за часами


86.     
Змінювання дієслів за часами Усний твір


87.     
Дієслова теперішнього часу


88.     
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту


89.     
Дієслова майбутнього часу


90.     
Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи


91.     
Правопис особових закінчень дієслів 2-ї особи


92.     
Правопис особових закінчень дієслів 3-ї особи


93.     
Перевірна робота. Диктант № 4


94.     
Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ


95.     
Дієслова минулого часу


96.     
Дієслова на -ся (-сь)


97.     
Узагальнення вивченого про дієслово


98.     
Перевірка знань з мови («Дієслово»)


Прислівник
99.     
Аналіз перевірної роботи. Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв’язок з дієсловами)


100. 
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий письмовий переказ оповідання В. Сухомлинського «Усмішка»


101. 
Роль прислівників-синонімів у мовленні


102. 
Роль прислівників-антонімів у мовленні


103. 
Перевірна робота. Контрольне списування


104. 
Перевірна робота. Аудіювання


105. 
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками


106. 
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Що таке доброта?»


107. 
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками


108. 
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах


109. 
Правопис найуживаніших прислівників


110. 
Узагальнення вивченого про прислівник


ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1–4 КЛАСАХ
111. 
Повторення й узагальнення вивченого за рік


112. 
Повторення й узагальнення вивченого за рік


113. 
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання текстів-інструкцій


114. 
Повторення й узагальнення вивченого за рік


115. 
Повторення й узагальнення вивченого за рік


116. 
Повторення й узагальнення вивченого за рік


117. 
Повторення й узагальнення вивченого за рік


118. 
Повторення й узагальнення вивченого за рік


119. 
Повторення й узагальнення вивченого за рік