неділю, 17 квітня 2016 р.

ІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ З ОСТАЧЕЮ (загальний випадок). ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОГО АРИФМЕТИЧНОГО

ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ З ОСТАЧЕЮ (загальний випадок). ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОГО АРИФМЕТИЧНОГО
Мета: ознайомити з діленням багатоцифрових чисел на двоцифрові, із задачами на знаходженнясередньогоарифметичного; розвивати вміння розв’язуватиускладні задачі на знаходження четвертого пропорційного; вдосконалюватиобчислювальнінавички; розвиватимислення; виховуватиуважність.
Обладнання та матеріали:зошит, олівець, ручка
Тип заняття: комбінований

Хід уроку
І. Організаційний момент (1хв)
II. Актуалізація опорних знань учнів (10хв)
IІI. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів (4хв)
IV. Повідомлення теми, мети та завдань заняття (1хв)
V. Вивченя нового матеріалу (9 хв)
VІ. Практична робота (14хв)
VІІ. Заключний етап (1хв)

І.Організаційний момент
 - Відкривайте ваші зошити запишіть число класна робота
ІI. Актуалізація опорних знань учнів
Математичний диктант
- Запишіть частку чисел 5005 і 5.
- Скільки разів по 3 ц міститься у 3 т?
- Скільки тижнів у 49 днях?
- 1/6 невідомого числа дорівнює 700. Запишіть невідоме число.
- Периметр квадрата 80 см. Чому дорівнює його площа?
- Число 902 зменшіть на 5.
- Число 300 збільште на 4.
- 1/2 відстані дорівнює 8 км. Чому дорівнює відстань?
- Знайдіть 3/8 від 720 кг.
Відповіді:1001; 10; 7; 4200; 400 см2; 897; 304; 16 км; 270 кг.
ІII. Мотивація навчально-трудової  діяльності  учнів
— Сьогодні на уроці ми будеморозв’язувати приклади на ділення а ділитимимо ми…
IV. Повідомлення теми , мети та завдань уроку
ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ З ОСТАЧЕЮ (загальний випадок). ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОГО АРИФМЕТИЧНОГО
Мета: ознайомити з діленням багатоцифрових чисел на двоцифрові, із задачами на знаходженнясередньогоарифметичного;;
V. Вивченя нового матеріалу
 Робота за підручником (с. 158)
Завдання 1004
VІ. Практична роботи
Фізкультхвилинка
1. Письмове виконання завдань з поясненням на дошці
Завдання 1005
12 168 : 52 = 234.
Завдання 1006
3612 : 84 = 43;            3772 : 82 = 46;
13 902 : 42 = 331;       14 147 : 43 = 329.
Завдання 1007 (самостійно)
Розв’язання
І спосіб
1) 12 • 7 = 84 (т) — 7 самоскидів за 1 рейс;
2) 1932 : 84 = 23 (р) — робив кожен самоскид.
Офтальмологічна пауза
ІІ спосіб
1) 1932 : 12 = 161 (р) — зробили всі самоскиди;
2) 161 : 7 = 23 (р) — кожен.
Відповідь:23 рейси робив кожен самоскид.
Завдання 1008 (колективно)
Розв’язання
1) 24 • 25 = 600 (т) — з першої ділянки;
2) 32 • 15 = 480 (т) — з другої ділянки;
3) 600 + 480 = 1080 (т) — з двох ділянок;
4) 25 + 15 = 40 (га) — дві ділянки;
5) 1080 : 40 = 27 (т) — середня урожайність.
Відповідь:27 т — середня урожайність жита з ділянок.
Завдання 1009 (з поясненням на дошці)
200 – x> 42;
x< 200 – 42;
x< 158.
Відповідь:найбільше значення x= 157.
Завдання 1010 (самостійно)
Розв’язання
1) 4 + 3 = 7 (см) — довжина квадрата;
2) 2 + 5 = 7 (см) — ширина квадрата.
Відповідь:можна.

VI. Заключний етап
Рефлексія
Чоговчилися на сьогоднішньомууроці?
Щоздалосяскладним?
Повідомлення домашнього завдання
Виканати   1011,1012

Немає коментарів:

Дописати коментар