Тема: «РОЛЬ
ОДНОРІДНИХ ЧЛЕНІВ РЕЧЕННЯ, ВИРАЖЕНИХ ПРИСЛІВНИКАМИ»
Мета: засвоєня учнями знань про однорідні члени речення, вираженими
прислівниками; формувати вміння визначати однорідні прислівники, будувати
речення з однорідними прислівниками; розвивати зв’язне мовлення; виховувати
інтерес до знань.
Обладнання
та матеріали: зошит, олівець, ручка
Тип заняття:комбінований
Хід уроку
І. Організаційний момент (1хв)
II. Актуалізація опорних знань учнів (6хв)
III. Мотивація навчально-пізнавальної
діяльності учнів (5хв)
IV. Повідомлення теми, мети та завдань
заняття (1хв)
V .Вивчення нового матеріалу(10хв)
VІ. Практична робота (21хв)
VІІ. Заключний етап (1хв)
І.Організаційний момент
-
Подивилися на мене. Усміхнулися! Готові до уроку?
Молодці!
II. Актуалізація опорних знань учні
.Робота
над прислів’ями
—
Прислів’я та приказки прочитайте, поясніть. Спишіть, замість пропусків запишіть
прислівники, протилежні за значенням до виділених.
1)
Бур’ян росте швидко, а добра трава ... 2) Знай більше, говори ... 3) М’яко
стеле, та ... спати.
Каліграфічна хвилинка
Вв
Сс Нн ос ес ен ин
восени
осінь осінній по-осінньому
Восени
і заєць спасенний.
Восени
ложка дощу, а дві — болота.
Словникова робота
Вибірковий
диктант
—
Запишіть лише словникові слова.
РІДНИЙ
КРАЙ
Приваблює
природа рідного краю. Чудова вона у різні пори року: взимку і влітку, восени і
навесні. Все тут різне, все знайоме, близьке. Все життя перед людиною його
чистий горизонт, перший грім, духмяна черемха, чиста криниця, спіла пшениця і
червона черешня біля воріт. Рідний край — маленька батьківщина.
III.
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
-
На
сьогоднішньому уроці ми будемо розглядати таку частину мову, як прислівник
IV. Повідомлення теми , мети та завдань уроку
Мета: засвоєня учнями знань про однорідні члени речення, вираженими
прислівниками; формувати вміння визначати однорідні прислівники, будувати
речення з однорідними прислівниками;
V.
Вивчення нового матеріалу
Робота за підручником (с.
170–172)
Вправи
335–336
Фізкультхвилинка
Щоб
нам яблучко зірвати,
То
потрібно пострибати.
А
вони на землю впали,
В
руки щось нам не попали.
Тепер
треба присідати
І
ті яблучка збирати.
VІ. Практична роботи
Робота в групах
—
Доберіть до дієслова один прислівник, що найбільше підходить за змістом.
Світить
(як?) яскраво, барвисто, щедро.
Світить
(де?) високо, вгорі.
Ходить
(як?) легенько, непомітно, навшпиньки.
Цвіте
(як?) рясно, лель-ледь, скрізь.
Гра «Утвори групу»
—
Випишіть прислівники групами за питаннями: як? де? куди? звідки? коли?.
Уперед,
добре, гарно, вгорі, вліво, здалеку, згори, знизу, вчора, тут, там,
сьогодні.
Гра «Доповни ряд»
(Як?)
Щасливо...
(Коли?)
Вранці...
(Де?)
Праворуч...
(Куди?)
Додому...
—
Складіть і запишіть речення з одним прислівником.
Самостійна робота
—
Доберіть відповідні прислівники.
(Де?)
в небі летять журавлі. Ніжний пролісок (як?) тримає свою голівку. (Коли?) на
галявині розцвіли перші підсніжники.
(Гордо,
навесні, високо)
VІI. Заключний етап
1.
Рефлексія
—
Що виражає прислівник?
—
Якою є роль однорідних членів речення, виражених прислівниками?
—
Що потрібно ставити між однорідними членами речення, вираженими прислівниками,
які вимовляють із перелічувальною інтонацією?
2.
Повідомлення домашнього завдання
Вправа 337
Виставлення
оцінок
Немає коментарів:
Дописати коментар