ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ У ВИПАДКУ,
КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ 0 ОДИНИЦЬ
Мета:формувати вміня ділити багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку
коли чисельник містить 0 одиниць ; розвивати мислення, увагу; виховуватиуважність.
Обладнання та
матеріали:зошит, олівець, ручка
Тип заняття:
формування вмінь і навичок
Хід уроку
І. Організаційний момент (1хв)
II. Актуалізація опорних знань учнів (10хв)
IІI. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
(4хв)
IV. Повідомлення теми, мети та завдань заняття (1хв)
V. Практична робота (23хв)
VІ. Заключний етап (1хв)
І.Організаційний момент
- Відкривайте ваші
зошити запишіть число класна робота
ІI. Актуалізація опорних знань учнів
3.
Математичний диктант
-
Знайдіть 1/3 від суми 550 і 440.
-
Частку чисел 69 і 23 збільшіть у 19 разів.
-
Ширина прямокутника вдвічі більше його довжини.
Обчисліть площу прямокутника, якщо ширина прямокутника 40 м.
-
Яка кількість більше 2560 на 40?
-
Яке число треба розділити на 300, щоб отримати 3?
-
Скільки сантиметрів у 70 дм?
-
Напишіть число, яке на одиницю більше числа 900 999.
Відповіді:
330; 57; 800 м2; 2600; 900; 700 см; 901 000.
4.
Робота за підручником (с. 162)
Завдання
1036 (усно)
Завдання
1037.
17
136 : 51 = 336; Перевірка: 336 • 51 = 17 136;
106
236 : 52 = 2043; Перевірка: 2043 • 52 = 106 236.
ІII. Мотивація навчально-трудової діяльності
учнів
— Сьогодні на уроці ми будеморозв’язувати приклади на
ділення а ділитимимо ми…
IV. Повідомлення теми , мети та завдань уроку
ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ У ВИПАДКУ,
КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ 0 ОДИНИЦЬ
Мета:формувати вміня ділити багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку
коли чисельник містить 0 одиниць
V. Вивченя нового матеріалу
1. Робота за підручником (с. 162)
Завдання
1038
Фізкультхвилинка
VІ. Практична роботи
1.
Письмове виконання завдань з поясненням на дошці
Завдання
1039
272
640 : 71 = 3840; Перевірка: 3840 • 71 = 272 640;
202
950 : 45 = 4510; Перевірка: 4510 • 45 = 202 950;
422
520 : 84 = 5030; Перевірка: 5030 • 84 = 422 520;
150
664 : 74 = 2036; Перевірка: 2036 • 74 = 150 664.
2.
Зарядка для очей
Завдання
1040 (самостійно)
Розв’язання
1)
4 кг 500 г = 4500 г;
4500
• 8 = 36 000 (г) — маса 8 посилок;
2)
4 кг = 4000 г;
4000
• 17 = 68 000 (г) — маса 17 посилок;
3)
36 000 + 68 000 = 104 000 (г) — усього;
4)
8 + 17 = 25 (пос.) — усього;
5)
104 000 : 25 = 4160 (г) — середня маса однієї посилки;
4160
г = 4 кг 160 г.
Відповідь:
4 кг 160 г — середня маса однієї посилки.
VI. Заключний етап
Рефлексія
— Що нового
дізналися на уроці?
— Яке завдання було
найцікавішим?
Повідомлення домашнього завдання
Виканати 1041,1042
Немає коментарів:
Дописати коментар