Практична
робота № 3
Завантаження даних з Інтернету
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся
правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
(Інструктаж з правил техніки безпеки)
Вправа 1. Збереження
частини тексту веб-сторінки.
1. Завантаж
браузер і в рядок адреси введи адресу пошукової системи google.com.ua.
2. У
поле Пошук уведи ключове слово блог та натисни кнопку Пошук.
3. Після
відображення на екрані результатів пошуку обери посилання на вільну
енциклопедію Вікіпедія. Відкрий цю сторінку в новому вікні, обравши в
контекстному меню відповідну вказівку.
4. Якщо
відкрилась російська версія Вікіпедії, у розділі іншими мовами
вибери українську мову. Виділи
потрібне означення й у контекстному меню до обраного текстового фрагмента
скористайся вказівкою
Копіювати для
копіювання його до буфера обміну
5. Відкрий
текстовий процесор Microsoft Word.
6. Установи
курсор в робочу область текстового процесора та вибери вказівку Вставити з контекстного меню.
7. Повернись
до вікна сторінки Вікіпедії, установи
курсор в рядок адреси та, коли адреса стане виділеною, скопіюй її до буфера
обміну, вибравши в контекстному меню вказівку Копіювати.
8. Перейди
до вікна Microsoft Word і встав із
буфера обміну до тексту після раніше вставленого означення блогу адресу
сторінки, з якої його скопійовано.
9. Збережи
текстовий документ із назвою Означення
блогу у папці: Д:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок
10.
Вправи для очей.
ü Для покращення фокусування ока подивитись на кінчик носа, потім одразу перевести погляд у далечінь. В обох випадках погляд затримати на кілька секунд. Повторити вправу 4-5 разів.
ü Заплющити очі на 3-5 секунд, а потім розплющити їх на такий же час.
Повторити вправу 4-5 разів.
Вправа 2. Збереження матеріалів
веб-сторінки на комп'ютері.
1) Знайти і зберегти графічну
інформацію:
• Герб
України;
• Вітальну
листівку «З днем народження».
На Д:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 10\ зберегти
зображення. Для цього скористайся вказівкою Зберегти зображення як...
Повідом вчителя про завершення роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар