четвер, 4 травня 2017 р.

Свято букварика

Свято букварика
Вчитель: Доброго дня любі гості, ми раді вітати вас на нашому святі.
Сьогодні не звичайний день, сьогодні ми прощаємось з буквариком, прощаємось з першим класом.
Давайте ж разом пригадаємо, як пройшов цей рік.
Чимало ми зробили за рік, покорили серця вчителів: ми танцювали, співали, грали, участь у змаганнях приймали, ми навчалися сумлінно, а бешкетували просто на відмінно

1 учень: В першім класі урочистий
                День прощання з Букварем.
                Пригадай-но, як колись ти
                Був маленьким школярем.
2 учень: Любі гості: мами й тата
В нас − Букварикове свято
Добре, що прийшли до нас,
В наш чудовий перший клас.
3 учень: Ми всіх гостей вітаємо
І дуже всім радіємо,
Бо вже всі букви знаємо,
Самі читати вміємо.
4 учень: Як краплинок у Дніпрі,
І як зірочок вгорі,
Як листочків на гіллі –
Стільки книг є на землі.
5 учень: Та одна лиш книга є,
Першою знання дає,
Кожен хто у школі вчився,
З тою книгою здружився.
6 учень: Від найпершого дня дуже любий він нам.
                І веде нас усіх по Країні Знання.
7 учень: Літера перша і перше слово.
З книгою перша серйозна розмова.
Перша сторінка і друга сторінка.
Перша тривога і перша оцінка.
8 учень: Ми всі вчимося залюбки,
Гартуємось, міцніємо,
Читаємо, з захватом книжки
І про майбутнє мріємо.
9 учень: Дякуємо, Букварику,
Що навчив нас гарно так читати.
Хай кожен гість перевіряє
Чи знають учні Букваря?
Чи можна нам, школярикам,
Прощатися з Буквариком?
Пєчкін: Це 1- А клас? А чи у вас сьогодні свято? Тоді отримайте листа. А якщо дозволите, то і я побуду у вас на святі.
(Учень читає листа:)
«Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрав злий чарівник. Я зможу повернутися, якщо ви пройдете всі випробування, які послав вам чарівник через своїх посланців. Покладаю на вас надію З нетерпінням чекаю визволення.Ваш Букварик.»
Шапокляк: Привіт, малявки! Щоби такого зробити поганого? Не віддати вам букварика чи що? Гаразд не плачте. Якщо ви правильно будете відповідати, то станете моїми друзями і отримаєте своюбукваря. Відповідайте: -так або – ні!
-         Треба гарно вам читати? (Так)
-         Треба менших ображати? (Ні)
-         На перервах верещати? (Ні)
-         Парти всі розмалювати? (Ні)
-         Друзів треба виручати7 (Так)
-         Треба слухати матусю? (Так)
-         Тоді дратуйте хоч бабусю! (Ні)
-         У класі вибийте шибки! (Ні)
-         Вчительці робіть все навпаки! (Ні)
-         Чи хочете друзями моїми стати? (Ні)
-         Та я ж вас краще вчительки буду навчати! (Ні)
Тоді беріть його і забирайтеся геть. З такими розумненькими і добренькими я й сама не хочу дружити.

Букварик:  Я, Букварик, вам відомий,
                      Дуже гарний, малюнковий,
                          Я на свято поспішав,
                          Та як бачите в біду попав
                          Розірвали мої сторінки сторінки
                         
букви розлетілись на вкруги
                          Ой - ой - ой! Хто може знати,
                          Як ці букви позбирати?!
Вчитель: Дітки допоможемо позбирати букви для букварика
Збирання букв
Букварик: Дякую вам дітки милі.
     Тепер я знов красивий,
      Цілий.
       Киця Мур-няу!..
Хто це галас тут здійняв?!.
Знову ці школярі….
Треба знать вам ті букви?
Краще грайтеся, розважайтеся
І нічим не переймайтеся…
Літери? Це просто дивно!
І кому вони потрібні?
У– горбате,
А – нерівне..
Ну а цю… Не треба й вчити!
Я без них не знаю лиха
І гуляю у дворі!
З мене приклад всі беріть
І уроки не учіть!
Сценка «Кошеня» (на сцену виходять Учень, Кошеня і Баранець)

Учень:           
Засмутилось Кошеня:
Треба в школу йти щодня
І прикинулося в мить,
Що у нього хвіст болить.

 Довго думав Баранець
 І промовив, як мудрець:

 Баранець:                 
Це хвороба не проста -
Треба різати хвоста.

Кошеня (кричить)  Ніколи! Краще я піду до школи!
Вчитель: Впізнав хтось себе в кошеняті? Давайте ж ми покажемо як проходить наш урок?
-      А можна вийти
-      Мені скучно
-      Відкрийте вікно мені жарко
-      А в столову скоро
-      А усіх пускають а мене ні
-      Закрийте вікно мені холодно
-      А можна в туалет
-      А я спати хочу
-      Коли перерва

Циганка: А ви хто такі?
Учень : Ми першокласники.
Букварик: О та це ж вона нашу «Математику»
Циганка: Давайте я погадаю вам, які оцінки будуть у 2 класі.
Учень: Не треба нам гадати. Ми і без тебе знаємо, що оцінки у нас будуть гарні. Ти краще розкажи де математика.
Циганка: Яка математика?! Краще в карти зі мною пограйте.
Учень:Ольго Миколаївно, а хіба дітям можна в карти грати?
Вчителька: Звісно – це не дитяча гра, але ж треба виручати Математику, то ж доведеться спробувати. А якщо буде важко, то гості нам допоможуть.
(Циганка дістає з рукавів карти з прикладами і показує дітям .Діти відповідають).
Циганка: Вгадали.
Учень: А ми не гадаємо, ми так усе знаємо. Віддавай Нам Математику

Математика: Раз, два, три, чотири, п'ять
Вміють учні рахувать!
Але хто мене не знає,
Хай даремно не гуляє.
Треба всім вивчать сумлінно
Всю таблицю «на відмінно».
Дуже точна я наука.
Хоч і вчити мене – мука,
Але знати треба всім,
Щоб не плутать три і сім!
Цифра 1: Серед чисел я найперша,
Відлік всьому починаю
І хоча я не актриса,
Всяк мене чудово знає.
Ось один, чи одиниця, −
І тонка, й пряма, як спиця.

Цифра 2: А ось це осьцифра два.
В неї, кругла голова,
Довгий хвіст, зігнута шийка.
Отака, як бачиш − двійка.

Цифра 3: Перші цифри – дві сестри.
Ось і третя – цифра три.
Трійку, третій із значків
Складено іздвох гачків.

Цифра 4: Ось чотири жартівливо
Вигинає лікоть вліво.

Цифра 5: Вийшла потім погуляти
На папері цифра п'ять.
Руку вправо простягнула,
Ніжку бубликом зігнула.

Цифра 6: Цифра 6 – немов замок:
Знизу – круг, вгорі – гачок.

Цифра 7: Цифра 7, як кочерга!
В неї бач одна нога!

Цифру 8: У цифри 8 – два кільця
Без початку, без кінця.

Цифра 9: Цифра 9 чи дев'ятка,
Наче в цирку акробатка.
Сторчака, як повернеться,
Зразу в шістку обернеться!

Цифра 10: Як стоїть він сам самісінький,
То не значить нічогісінько!
Та як одиницю поруч
Ми поставимо ліворуч,
То із двох знаків у нас
Цифра 10 станевраз.
Буквар: Шановна Математико, як бачиш діти навчилися читати, писати, знають цифри, вміють рахувати.
Математика: а от це ми зараз і перевіримо
Приклади на дошці
Буквар: Вчіться, діти, не лінуйтесь,
Бо знання − велика сила!
Мудра книга − ваш Буквар,
Двері в світ складний відкрила.

Математика:Допитливим, цікавим будь!
Не споглядай байдуже!
В Країну Знань, велику путь
Долай уперто, друже!

1 учень: Букви старанно вивчали.
Знаємо їх від А до Я
І сторіночку останню
Прочитали з Букваря.

2 учень: Добрий, Букварику, мудра книжко,
Хочеться навіть поплакати трішки.
Жаль розлучатися, хоч і треба.
Ми не забудемо ніколи про тебе.

3 учень: Ми обіцяємо, що будемо гідні,
Ім'я носити горде − українці!
Нові звитяги ми запишемо у книзі
На чистій незаплямованій сторінці.

4 учень: Та головне, щоб всі у щасті жили.
Щоб мирні весни розквітали всюди.
Усміхнені, привітні, добрі, щирі
По всій планеті проживали люди.

5 учень: Прощавай, Букварику,
Наш найперший, друже,
Ми тобі, Букварику,
Дякуємо дуже!

Всі: Хай збудуться всі побажання!
Ходімо сміливо в Країну Знання!

Пісня
Будили нас матусині слова
Вставай синочку, донечко пора
Вже сонце  виростає з-під землі
Вставайте соколяточка мої
                       ПРИСПІВ
А нам іще рости, рости, рости,
А нам іще цвісти, цвісти, цвісти,
А нас ще ждуть незвідані світи.
І крила молодої висоти

Ми України доньки і сини
Нехай повік не буде в нас війни
Хай  нива колоситься золота
На многії щасливії літа!

Немає коментарів:

Дописати коментар