Тема:
″ УСНЕ МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВИХ І КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА.
СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЄ ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИ
Мета: формувати вміння
виконувати усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на
розрядні числа; закріплювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення;. Виховувати акуратність
Обладнання
та матеріали: зошит,
олівець, ручка
Тип
заняття:
формування вмінь та навичок
Хід
уроку
І.
Організаційний момент (1хв)
II. Актуалізація
опорних знань учнів (10хв)
IІI. Мотивація
навчально-пізнавальної діяльності учнів (4хв)
IV. Повідомлення
теми, мети та завдань заняття (1хв)
V. Практична
робота (23хв)
VІ. Заключний
етап (1хв)
І. Організаційний
момент
- Відкривайте ваші зошити запишіть число
класна робота
ІI. Актуалізація опорних знань учнів
• Множники
ЗО і 0. Знайти добуток.
• Число 500 збільшити в 2 рази.
• Число 500 збільшити на 2.
• На скільки 120 більше 4?
• У скільки разів 120 більше 4?
• Ділене 60, дільник 20. Знайти частку.
• Знайти добуток чисел 32 і 3.
• Знайти різницю чисел 32 і 3.
• Записати суму чисел 32 і 3.
• На скільки 32 більше, ніж З?
• На яке число потрібно розділити 640, щоб
отримати 80?
• На яке число потрібно помножити 150, щоб
отримати 600?
Відповіді: 0;
1000; 502; 116; ЗО; 3; 96; 29; 35; 29; 8; 4.
Завдання
814 (усно)
460
– 30 • 2 = 460 – 60 = 400;
10
• 1000 – 1 = 10 000 – 1 = 9999;
1000
– 82 • 10 = 1000 – 820 = 180;
20
• 20 – 10 • 10 = 400 – 100 = 300.
460
– 30 • 2 = 400 1000 – 82 • 10 = 180
10
• 1000 – 1 = 9999 20 • 20 – 10 • 10 = 300
ІII.
Мотивація навчально-трудової
діяльності учнів
Усні
обчислення
45
000 • 100 = 250 •
100 = 25 000 10 000 : 1000 = 10
20
• 3 = 14 • 5 = 520 • 7 = 30
• 4 =
_ Діти, що ми тільки но робили?
А яку дію ми зазвичай виконували ? Оттже
тема нашого сьогоднішнього уроку
IV. Повідомлення
теми , мети та завдань уроку
Тема:
″ УСНЕ МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВИХ І КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА.
СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЄ ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИ
Мета: формувати вміння виконувати усне множення двоцифрових і
круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа
V. Практична роботи
Завдання 816 (письмово
з поясненням на дошці)
13 • 50 = 650;
1500 • 20 = 30 000;
22 • 30 = 660;
80 • 400 = 32 000;
3200 • 300 = 960 000;
60 • 40 = 2400;
160 • 40 + 1000 = 6400
+ 1000 = 7400;
500 • 400 – 100 000 =
200 000 – 100 000 = 100 000.
Фізкультхвилинка
Всі піднесли руки — раз,
І навшпиньки став весь клас.
Два — присіли, руки вниз,
|
На сусіда не дивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам
роботу дати.
|
Хто старався присідати —
Може вже відпочивати.
|
Завдання 817 (з
поясненням на дошці)
Розв’язання
1) 720 : 9 • 2 = 160
(кг) — за перший день;
2) 720 : 5 • 3 = 432
(кг) — за другий день;
3) 160 + 432 = 592 (кг)
— за два дні.
Відповідь:592 кг рису
продали за два дні.
Завдання 818 (з
поясненням на дошці)
Розв’язання
1) 180 : 6 = 30 (км) —
за перший день;
2) 30 : 5 • 4 = 24 (км)
— за другий день;
3) 30 + 24 = 54 (км) —
за два дні;
4) 180 – 54 = 126 (км)
— залишилося пройти туристу.
Офтальмологічна пауза
Завдання 819
(самостійно)
28 784 : 7 = 4112;
Перевірка:4112 • 7 = 28
784;
37 054 • 5 = 185 270;
Перевірка: 185 270 : 5
= 37 054;
2707 – 978 = 1729;
Перевірка: 1729 + 978 =
2707;
19 м 04 см : 8 = 1904
см : 8 = 238 см = 2 м 38 см;
Перевірка:
2 м 38 см • 8 = 238 см
• 8 = 1904 см = 19 м 04 см.
Завдання 820
(самостійно)
Розв’язання
1) 4 + 2 = 6 (ящ.) —
усього;
2) 60 : 6 = 10 (кг) —
один ящик.
Відповідь:10 кг
помідорів уміщує один ящик.
VI. Заключний етап
1.
Рефлексія
-
Чого вчилися на сьогоднішньому уроці?
-
Що здалося складним?
2.
Повідомлення домашнього завдання
Виканати
Немає коментарів:
Дописати коментар