четвер, 17 березня 2016 р.

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ЧИСЛА. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА

Тема: ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ЧИСЛА. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА
Мета: вчити планувати послідовність виконання дій під час письмового множення на круглі числа; закріплювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.
Обладнання та матеріали:  зошит, олівець, ручка
Тип заняття: комбінований

Хід уроку
І. Організаційний момент (1хв)
II. Актуалізація опорних знань учнів (10хв)
IІI. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів (4хв)
IV. Повідомлення теми, мети та завдань заняття (1хв)
V. Вивчення нового матеріалу (8 хв)
VІ. Практична робота (15хв)
VІІ. Заключний етап (1хв)

І. Організаційний момент
 - Відкривайте ваші зошити запишіть число класна робота
ІI. Актуалізація опорних знань учнів
Усні обчислення
Знайти
1/2 ; 2/3 ; 3/4 ; 3/10 ; 2/5 ; 4/5 від 1 год. (30 хв; 40 хв; 45 хв; 18 хв; 24 хв; 48 хв)
 Математичний диктант
- Скільки кілограмів у 3/4 тонни?
- Скільки хвилин у 3/4 години?
- Збільшіть число 25 у 4 рази.
- Знайдіть частку чисел 32 та 16.
- Знайдіть суму чисел 3 км 850 м і 1 км 150 м.
- Периметр квадрата 24 см. Чому дорівнює його площа?
- Потяг за 1/3 години проходить 18 км. Скільки кілометрів він проходить за годину?
- Довжина сараю 8 м, а ширина 4 м. 3/4 площі підлоги пофарбовано. Скільки квадратних метрів площі підлоги не пофарбовано?
- Яке число треба розділити на 300, щоб отримати 3?
Відповіді:750 кг; 45 хв; 100; 2; 5 км; 36 см
2; 54 км; 8 м2; 900.   

ІII. Мотивація навчально-трудової  діяльності  учнів
Усні обчислення
45 000 • 100 =       250 • 100 = 25 000           10 000 : 1000 = 10
20 • 3 =             14 • 5 =                  520 • 7 =         30 • 4 =   
_ Діти, що ми тільки но робили? А яку дію ми зазвичай виконували  ? Оттже тема нашого сьогоднішнього уроку          

IV. Повідомлення теми , мети та завдань уроку
Тема: ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ЧИСЛА. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА
Мета: вчити планувати послідовність виконання дій під час письмового множення на круглі числа; на розрядні числа
V. Вивчення нового матеріалу
1. Робота за підручником (с. 134)
Завдання 823 (усно)
 VІ. Практична роботи
 Фізкультхвилинка
Всі піднесли руки — раз,
І навшпиньки став весь клас.
Два — присіли, руки вниз,
На сусіда не дивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Хто старався присідати —
Може вже відпочивати.


5784 • 50 = 289 200 — правильно 
741 • 400 – 28 200 = 268 200 — правильно.
Завдання 825 (письмово з поясненням на дошці)
28 • 60 = 1680;            345 • 600 = 207 000;
87 • 400 = 34 800;       4107 • 90 = 369 630;
506 • 50 – 1500 = 25 300 – 1500 = 23 800;
20 000 – 173 • 80 = 20 000 – 13 840 = 6160.
Завдання 826 (самостійно)
x: 500 = 25        x– 500 = 25      x+ 25 = 500
x= 25 • 500        x= 25 + 500      x= 500 – 25
x= 12 500          x= 525              x= 475
Офтальмологічна пауза
Завдання 827 (з поясненням на дошці)
Розв’язання
1) 2 + 3 = 5 (міш.) — зібрали троє поросят;
2) 300 : 5 = 60 (кг) — в одному мішку.
Відповідь:60 кг жолудів в одному мішку.
Завдання 828 (з поясненням на дошці)
Розв’язання
1) 248 грн : 100 • 3 = 24 800 к. : 100 • 3 = 744 (к.) — від 248 грн;
2) 74 800 – 744 = 74 056 (к.) — нова вартість.
74 056 к. = 740 грн 56 к.
Відповідь:нова вартість товару — 740 грн 56 к.
VІI. Заключний етап
1.                   Рефлексія
-                      Чого вчилися на сьогоднішньому уроці?
-                      Що здалося складним?
2.                   Повідомлення домашнього завдання
Виканати


Немає коментарів:

Дописати коментар