Природознавство
№ уроку
|
Тема
уроку
|
Примітки
|
Дата
|
|||||
Вступ
|
||||||||
1
|
Взаємозв’язки у природі.
|
|||||||
Всесвіт і Сонячна система
|
||||||||
2
|
Уявлення
давніх людей про Землю і Всесвіт.
|
|||||||
3
|
Сонячна
система, її склад.
|
|||||||
4
|
Сонце —
зоря, центральне тіло Сонячної системи.
|
|||||||
5
|
Планети та
інші космічні тіла.
|
|||||||
6
|
Земля – планета Сонячної
системи.
|
|||||||
7
|
Теплові
смуги Землі та їх вплив на природу.
|
|||||||
8
|
Добовий і
річний рух Землі.
|
|||||||
9
|
Місяць – природний супутник Землі.
|
|||||||
10
|
Сузір’я. Великий та Малий Віз,
Полярна зоря. Чумацький Шлях – наша Галактика. Сучасні уявлення про Всесвіт.
наша Галактика. Сучасні уявлення про Всесвіт.
|
|||||||
11
|
Контрольна
робото № 1
|
|||||||
План і карта
|
||||||||
12
|
Горизонт.
Сторони горизонту.
|
|||||||
13
|
Орієнтування
на місцевості за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак.
|
|||||||
14
|
Екскурсія.
Вивчення сторін горизонту за допомогою Сонця, компасу та місцевих
ознак.
|
|||||||
15
|
Зображення
місцевості на плані, умовні знаки. Масштаб.
|
|||||||
16
|
Географічна
карта, умовні знаки на карті.
|
|||||||
17
|
Робота з
планом і картою. Практична робота.
Читання плану і карти з
використанням умовних знаків і масштабу.
|
|||||||
18
|
Контрольна робото № 2
|
|||||||
Природа материків і океанів
|
||||||||
19
|
Розселення
людиною Землі.
|
|||||||
20
|
Чисельність
населення Землі, її зміна.
|
|||||||
21
|
Океани, материки (континенти) і частини світу на географічних картах. Практична робота. Робота з географічною картою півкуль та світу.
|
|||||||
22
|
Океани, материки (континенти) і частини світу на географічних картах. Практична робота. Робота з географічною картою півкуль та світу.
|
|||||||
23
|
Особливості природи Тихого океану.
|
|||||||
24
|
Особливості
природи Атлантичного океану.
|
|||||||
25
|
Особливості
природи Північного Льодовитого та Індійського океанів.
|
|||||||
26
|
Особливості
природи материків Землі.
|
|||||||
27
|
Євразія — найбільший
материк.
|
|||||||
28
|
Рослинний і
тваринний світ Євразії.
|
|||||||
29
|
Африка —
найспекотніший материк Землі . Рослинний і тваринний світ Африки..
|
|||||||
30
|
Контрольна
робото № 2
|
|||||||
31
|
Північна
Америка.
|
|||||||
32
|
Рослинний і
тваринний світ Північної Америки.
|
|||||||
33
|
Південна
Америка.
|
|||||||
34
|
Рослинний і
тваринний світ Південної Америки.
|
|||||||
35
|
Австралія —
найсухіший материк.
|
|||||||
36
|
Рослинний і тваринний світ Австралії.
|
|||||||
37
|
Антарктида — найхолодніший материк.
|
|||||||
38
|
Рослинний і тваринний світ Антарктиди.
|
|||||||
39
|
Підсумковий урок за розділом «Природа материків і
океанів». Практична робота. Нанесення на
контурну карту назв материків і океанів.
|
|||||||
40
|
Навчальний проект. Цікавий світ
материка, на який я хочу потрапити.
|
|||||||
41
|
Контрольна робота №3
|
|||||||
Природа України
|
||||||||
42
|
Україна на карті світу. Карта України. Практична робота. Робота з географічною картою України. Позначення на контурну карту
столиці та міст України.
|
|||||||
43
|
Україна на карті світу. Карта України. Практична робота. Робота з географічною картою України. Позначення на контурну карту
столиці та міст України.
|
|||||||
44
|
Форми земної поверхні України .
|
|||||||
45
|
Рівнини і гори в Україні і в
своєму краї. Практична робота. Позначення на контурній
карті основних форм земної поверхні та водойм України.
|
|||||||
46
|
Корисні
копалини України.
|
|||||||
47
|
Водойми України та їх використання
і значення.
|
|||||||
48
|
Природні та штучні водойми річки, озера, ставки, водосховища, болота,
моря, джерела.
|
|||||||
49
|
Будова річки.
Рівнинні і гірські річки.
|
|||||||
50
|
Чорне і Азовське моря.
|
|||||||
51
|
Використання і охорона
природних багатств водойм.
|
|||||||
52
|
Навчальний проект
«Водойми рідного краю, їхній стан та охорона».
|
|||||||
53
|
Ґрунти України. Охорона ґрунтів.
|
|||||||
54
|
Контрольна
робото № 4
|
|||||||
55
|
Мішані ліси (Полісся).
|
|||||||
56
|
Навчальний проект
«Чому ліси називають “легенями планети”?»
|
|||||||
57
|
Лісостеп.
|
|||||||
58
|
Степ.
|
|||||||
59
|
Гори Карпати.
|
|||||||
60
|
Кримські гори.
|
|||||||
61
|
Заповідні території та охорона природи Карпат і
Кримських гір.
|
|||||||
62
|
Навчальний проект «Що можна зробити для збереження природи
в моєму краї?»
|
|||||||
63
|
Контрольна робота №5
|
|||||||
Тіла і речовини
|
||||||||
64
|
Тіла і речовини.
|
|||||||
65
|
Стани речовин.
|
|||||||
66
|
Будова і властивості твердих тіл, рідин і газів.
|
|||||||
67
|
Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання
людиною.
|
|||||||
68
|
Навчальний проект. Дослідження властивостей: твердих
тіл на прикладі граніту, деревини, крейди (за вибором учителя).
|
|||||||
69
|
Навчальний
проект. Дослідження властивостей: рідин
на прикладі води і молока.
|
|||||||
70
|
Підсумковий урок за рік.
|
|||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар