ІІ
семестер
55-годин
(3 години)
|
||||
№ п⁄п
|
Тема
уроку
|
Примітки
|
Дата
|
|
Числівник
|
||||
65.
|
Загальне
уявлення про числівник як частину мови. Вимова і правопис найуживаніших
числівників, уживання їх у мовленні
|
|||
66.
|
Практичне
засвоєння вимови і правопису відмінкових форм окремих числівників
|
|||
67.
|
Питання
до кількісних і порядкових числівників
|
|||
68.
|
Узагальнення
знань про числівник
|
|||
69.
|
Перевірна
робота. Диктант № 3
|
|||
70.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням
|
|||
Займенник
|
||||
71.
|
Поняття
про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у
тексті
|
|||
72.
|
Особові
займенники. Вживання особових займенників у текстах
|
|||
73.
|
Займенники
1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини
|
|||
74.
|
Відмінювання
особових займенників
|
|||
75.
|
Урок розвитку
зв’язного мовлення. Складання тексту-міркування на основі прочитаного
оповідання В. Сухомлинського «Співуча пір’їнка»
|
|||
76.
|
Вживання
займенників з прийменниками
|
|||
77.
|
Побудова
сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Вправи на використання
займенників для зв’язку речень у текстах. Удосконалення текстів шляхом
використання займенників замість лексичних повторів
|
|||
78.
|
Перевірка
знань з мови («Числівник», «Займенник»)
|
|||
Дієслово
|
||||
79.
|
Аналіз
перевірної роботи. Повторення вивченого про дієслово (питання, значення,
роль у реченні, зв’язок з іменниками)
|
|||
80.
|
Дієслова-синоніми,
дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і
переносному значеннях
|
|||
81.
|
Особливості
речень з однорідними присудками
|
|||
82.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Написання твору «Зима»
|
|||
83.
|
Роль
дієслів у текстах розповідного та описового характеру
|
|||
84.
|
Неозначена
форма дієслова (початкова форма)
|
|||
85.
|
Змінювання
дієслів за часами
|
|||
86.
|
Змінювання
дієслів за часами Усний твір
|
|||
87.
|
Дієслова теперішнього
часу
|
|||
88.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту
|
|||
89.
|
Дієслова
майбутнього часу
|
|||
90.
|
Правопис
особових закінчень дієслів 1-ї особи
|
|||
91.
|
Правопис
особових закінчень дієслів 2-ї особи
|
|||
92.
|
Правопис
особових закінчень дієслів 3-ї особи
|
|||
93.
|
Перевірна
робота. Диктант № 4
|
|||
94.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ
|
|||
95.
|
Дієслова
минулого часу
|
|||
96.
|
Дієслова
на -ся (-сь)
|
|||
97.
|
Узагальнення
вивченого про дієслово
|
|||
98.
|
Перевірка
знань з мови («Дієслово»)
|
|||
Прислівник
|
||||
99.
|
Аналіз
перевірної роботи. Поняття про прислівник як частину мови (значення,
питання, роль у реченні, зв’язок з дієсловами)
|
|||
100.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Стислий письмовий переказ оповідання В.
Сухомлинського «Усмішка»
|
|||
101.
|
Роль прислівників-синонімів
у мовленні
|
|||
102.
|
Роль
прислівників-антонімів у мовленні
|
|||
103.
|
Перевірна
робота. Контрольне списування
|
|||
104.
|
Перевірна
робота. Аудіювання
|
|||
105.
|
Однорідні
другорядні члени речення, виражені прислівниками
|
|||
106.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Що таке доброта?»
|
|||
107.
|
Роль
однорідних членів речення, виражених прислівниками
|
|||
108.
|
Роль
прислівників у художніх і науково-популярних текстах
|
|||
109.
|
Правопис
найуживаніших прислівників
|
|||
110.
|
Узагальнення
вивченого про прислівник
|
|||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1–4 КЛАСАХ
|
||||
111.
|
Повторення
й узагальнення вивченого за рік
|
|||
112.
|
Повторення
й узагальнення вивченого за рік
|
|||
113.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Складання текстів-інструкцій
|
|||
114.
|
Повторення
й узагальнення вивченого за рік
|
|||
115.
|
Повторення
й узагальнення вивченого за рік
|
|||
116.
|
Повторення
й узагальнення вивченого за рік
|
|||
117.
|
Повторення
й узагальнення вивченого за рік
|
|||
118.
|
Повторення
й узагальнення вивченого за рік
|
|||
119.
|
Повторення
й узагальнення вивченого за рік
|
|||
четвер, 4 лютого 2016 р.
Календарно тематичне планування з української мови на 2 семестр за Вашуленком 4 клас
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар