Задача
Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до
різних міст України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою
— потягом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні
дані знайти в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький —
Львів, Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8.
Побудувати діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем
і потягом. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію
із результатами досліджень та висновками.
Вказівки до виконання
- Вказати,
які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
- Вказати
URL-адреси використаних пошукових служб.
- Вказати
ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
- Вказати
URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
- Створити й
використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
- вказати відстань між містами, норму
витрат пального та його ціну;
- кількість квитків та їхні ціни;
- розрахувати суму, яку витратить сім'я
для подорожі:
- автомобілем;
- купейним і плацкартними вагонами
Укрзалізниці.
- Вказати,
яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів.
- Зробити
висновки щодо найдешевшої подорожі.
- Визначити
кількість слайдів презентації? Яких?
- Описати,
які програми використано для виконання завдань?
Критерії оцінювання виконання завдання
- Учень
зрозумів умову завдання — учень приступив до виконання
завдання, визначив дані необхідні для розв'язання задачі — 1 бал.
- Учень вміє
формулювати критерії відбору даних для пошуку — вказано
URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких
знайшли необхідні дані — 2 бали.
- Учень вміє
здійснювати пошук в Інтернеті — вказано правильно ключові слова
для пошуку потрібних відомостей — 1 бал.
- Учень вміє
створювати електронні таблиці — створено правильну
електронну таблицю для даних щодо подорожі автомобілем та щодо подорожі
потягом — 2 бали.
- Учень вміє
обґрунтовувати вибір візуалізації подання результату —
правильно визначено, яку діаграму доцільно побудувати — 1 бал.
- Учень вміє
знаходити стратегію розв'язування задачі — визначено оптимальну
кількість слайдів та доцільне розміщення обґрунтування — 2 бали.
- Учень вміє
робити висновки щодо спрямованості наявних відомостей на розв'язування
конкретного завдання — вірно зроблено й обґрунтовано висновки та
рекомендації щодо подорожі — 2 бали.
- Учень
правильно обирає засіб для розв'язування завдання та подання даних —
правильно вказано програмне забезпечення, яким користувався учень — 1 бал.
Немає коментарів:
Дописати коментар