Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті
безкоштовних онлай- нових курсів Prometheus http://prometheus.org.ua.
Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем
цього курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму
оцінювання курсу, яка збе-режена у файлі Платформа для дистанційного
навчання папки Інформаційне суспільство. Створіть мотиваційного
електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом
учням, яким би ви порекомендували цей курс. Прикріпіть до листа файл із
заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте
у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо
можливості дистанційного навчання на одному з курсів.
Відкрийте сайт Портал знань за адресою http://www.znannya.org. Знайдіть
відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого
призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням
Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування — Мережа
Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей
перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть
тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси та оберіть курси, які б ви
хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash — розробка
інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали.
Знайдіть п’ять підтверджень того, що портал можна вважати системою
дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть
її в папці Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з
електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із
правопису української мови (http://webpen.com.ua/#exercises) та
розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (http://ua.onlinemschool.com/math/practice/).
Знайдіть п’ять спільних ознак і три відмінності цих ресурсів. Обміркуйте, як
краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з
іменем Тре- нажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на
електронну скриньку вчителя.
Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на
виконання першу програму заняття 1.
Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та
запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному
підручнику Математика: Арифметика. Рівняння та нерівності (https://www.ed-era.com/books/maths/). Натисніть
кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на
множники.
Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і
виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином
пропоновані сервіси забезпечують інтерактивний зв’язок з користувачем. Складіть
текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями
відповідних режимів, збережіть його в папці Практична робота 1 з іменем Підручник_Прізвище.
Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар