Завдання 1. Prometheus (2 балів)
Розгляньте список курсів, доступних зараз
на сайті безкоштовних онлай- нових курсів Prometheus http://prometheus.org.ua. Оберіть курс,
який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем цього курсу й
на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка
збе-режена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки Інформаційне
суспільство. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю
на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували цей курс.
Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над
практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від
однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на
одному з курсів.
Відкрийте сайт Портал знань за адресою http://www.znannya.org. Знайдіть відомості
про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено
матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести.
Оберіть тему для тестування — Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У
разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте
теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси
та оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe
Flash — розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте
запропоновані матеріали. Знайдіть п’ять підтверджень того, що портал можна
вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою
відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та
надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Порівняйте роботу з віртуальним тренажером
із правопису української мови (http://webpen.com.ua/#exercises)
та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (http://ua.onlinemschool.com/math/practice/).
Знайдіть п’ять спільних ознак і три відмінності цих ресурсів. Обміркуйте, як
краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Тре-
нажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку
вчителя.
Розгляньте матеріали, подані в
інтерактивному підручнику з мови програмування Python (http://pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/).
Розгляньте вікно редактора коду та
запустіть на виконання першу програму заняття 1.
Дослідіть, чи можна внести зміни в код
програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в
інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Рівняння та нерівності (https://www.ed-era.com/books/maths/).
Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на
множники.
Пригадайте за поданим текстом навчальний
матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким
чином пропоновані сервіси забезпечують інтерактивний зв’язок з користувачем.
Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть
екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці Практична робота
1 з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на
електронну скриньку вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар